Gå til innhold

Hvorfor så vanskelig??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest trampe

Har du en psykolog du går til, eller går du alene med dette???

Jeg vet egentlig ikke hva du _bør_ gjøre, annet enn å søke hjelp...

Håper virkelig ikke du sitter med tanker som at det er/var din skyld at du ble regelmessig voldtatt...??? For det er det ikke, skjønner du!!!!

Håper du får hjelp, eller kan søke hjelp... Stå på, ikke gi opp, det finnes fine gode dager som bare venter på deg...

*mange varme tanker og klemmer* sendes deg om du tar imot....

Har du en psykolog du går til, eller går du alene med dette???

Jeg vet egentlig ikke hva du _bør_ gjøre, annet enn å søke hjelp...

Håper virkelig ikke du sitter med tanker som at det er/var din skyld at du ble regelmessig voldtatt...??? For det er det ikke, skjønner du!!!!

Håper du får hjelp, eller kan søke hjelp... Stå på, ikke gi opp, det finnes fine gode dager som bare venter på deg...

*mange varme tanker og klemmer* sendes deg om du tar imot....

Skulle ønske jeg kunne tro at det var gode dager som venter på meg...

Jeg går hos psykolog ja. Jeg har ikke mista fornuftighetssansen min riktig ennå.

Om jeg tror det var min skyld? hvem gjør ikke det. jeg har innsett at han var en psykopat, men enn om jeg hadde hyla høyere, slått og sparka flere ganger??

Blir gal av dette!!!!

Takk "trampe" for de fine ordene. Folk som deg burde verden ha hatt flere av. Desverre er det visst like mange psykopater!

sukk... sliten.

Gjest trampe

Skulle ønske jeg kunne tro at det var gode dager som venter på meg...

Jeg går hos psykolog ja. Jeg har ikke mista fornuftighetssansen min riktig ennå.

Om jeg tror det var min skyld? hvem gjør ikke det. jeg har innsett at han var en psykopat, men enn om jeg hadde hyla høyere, slått og sparka flere ganger??

Blir gal av dette!!!!

Takk "trampe" for de fine ordene. Folk som deg burde verden ha hatt flere av. Desverre er det visst like mange psykopater!

sukk... sliten.

Heisann, godt å høre at du går til psykolog!!!

Du sier at om du har hylt høyere, slått hardere, elns... Ikke tenk sånn, det hjelper deg ikke, og det ville neppe ha hjulpet deg dengang heller.... Dessverre...

Håper du kan tro på meg når jeg sier at det faktisk finnes fine og lyse dager, og jeg håper virkelig du ser at de er der for deg, sånn etterhvert iallefall...

Lykke til videre, ikke gi opp, selv om det er en lang og slitsom vei å gå det her....

*mange gode og varme tanker og oppmuntringsklemmer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...