Gå til innhold

Har du fått " gjort det du skal til påske"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ikke jeg. Blitt skikkelig influensasyk og kjempeforkjølet. Hybelkaniner får hoppe omkring i fred.

Men godt med stillhet og ro. 

Anonymkode: a0fe6...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man skal ikke se for seg for mye i livet nei. Mange gjør det tror jeg i dag. Iallefall disse børsanalytikerene man hører på radio. De ser foran seg det utrolige synes jeg. Glemmer alle nedturene. Men det er jo jobben deres.

Du må ha det godt som er ajour med alt.😊

Anonymkode: a0fe6...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg. Blitt skikkelig influensasyk og kjempeforkjølet. Hybelkaniner får hoppe omkring i fred.

Men godt med stillhet og ro. 

Anonymkode: a0fe6...47b

Ikke jeg heller. Fått en ny prolaps, så her får både oppvask og hybelkaniner vokse.  

God bedring til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det høres ikke som bare. God bedring😊

Da jeg var barn sendte vi påskegodt til slektninger på samme måte som tradisjonen med julekort. Men det var ingen tradisjon " som holdt seg" over tid.

I år får påskemorro være påskemorro for meg tror jeg. Veldig godt med litt stille tid også. Alt trenger man ikke tror jeg bare. Ihvertfall ikke når man er "så dett i desa."

Anonymkode: a0fe6...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heldigvis ikke ambisjoner om å bli ferdig med ting il påske. Nå vel installert på fjellet og påsken kan bare komme 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke så mye jeg skulle ha gjort før påske, men skal planlegge konfirmasjon nå, og det har jeg ikke kommet ordentlig i gang med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...