Gå til innhold

mamma lukter som en nystellt baby. hva er dette?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

når hun har vært innom meg i boligen så lukter stua av hennes merkeluge baby-aktige lukt. det lukter som om da lillebroren min var baby, for 20 år siden. men hun har ikke baby og ikke barnebarn i babyalder heller. tillogmed bilen oser av lukta hennes. ingen andre merker den, jeg spør ofte om hun har byttet bleie på en baby nylig, fordi den galvvonde lukta er som en baby på stellebordet på badet som nettopp har fått på ny bleie og at bæsjebleia ligger i bossdunken vedsidenav og blander seg med babypulverlukt. denne lukta har hun hatt nå det siste året. hun bruker fuktighetskrem hun viste meg da jef spurte om hvorfor hun lukter baby. men den lukter ikke sån. har andre noe erfaringer med hva i all vide verden dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

når hun har vært innom meg i boligen så lukter stua av hennes merkeluge baby-aktige lukt. det lukter som om da lillebroren min var baby, for 20 år siden. men hun har ikke baby og ikke barnebarn i babyalder heller. tillogmed bilen oser av lukta hennes. ingen andre merker den, jeg spør ofte om hun har byttet bleie på en baby nylig, fordi den galvvonde lukta er som en baby på stellebordet på badet som nettopp har fått på ny bleie og at bæsjebleia ligger i bossdunken vedsidenav og blander seg med babypulverlukt. denne lukta har hun hatt nå det siste året. hun bruker fuktighetskrem hun viste meg da jef spurte om hvorfor hun lukter baby. men den lukter ikke sån. har andre noe erfaringer med hva i all vide verden dette kan være?

Vet at noen bruker milde natusan produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Vet at noen bruker milde natusan produkter.

ok. men pleier de natusanproduktene å ose så intenst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

ok. men pleier de natusanproduktene å ose så intenst?

Ja det er en spesiell lukt på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skyllemiddel? 

Har moren din først fått sansen for en type skyllemiddel med en duft hun liker, så blir det gjerne sånn at hun bruker den hele tiden. Fra broren din var baby og frem til nå.

Anonymkode: 6a473...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I min barndom laget vi barna parfyme selv. I små krukker la vi falle roseblad med litt vann over. Krukkene plasserte vi under en kjelleren eller noe litt mørkt sted. Senere hentet vi krukkene frem og smurte oss inn med " godlukt".

 

Anonymkode: 04a30...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...