Gå til innhold

Kupton// Jeg er et skikkelig surrehode!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bruker Imovane fast, nå er det tomt for tabletter og legekontoret er stengt for påska. Har 15 mg tabl. sobril er det greit jeg bytter medisin for søvn på den måten? Har fått sobrilen for å ta den sammen med imovane, men har ikke brukt den tidligere.

Føler meg så dum som har gått tom! Får resept 1 ganger per måned.

Anonymkode: b7e88...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er umulig å plutselig være tom for medisin. Enten tar en fra et brett, og da har en minst ti dager på å bli ferdig med siste brett, eller en tar fra et glass, og da merker en også at det nærmer seg slutten. Jeg vet, for jeg tar både fra brett og glass hver dag.

Det har blitt en farsott med å få meg til å "godkjenne" benzobruk.

Hvis du ikke skal på jobb i påska, kan du jo prøve uten slik medisin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, kupton skrev:

Det er umulig å plutselig være tom for medisin. Enten tar en fra et brett, og da har en minst ti dager på å bli ferdig med siste brett, eller en tar fra et glass, og da merker en også at det nærmer seg slutten. Jeg vet, for jeg tar både fra brett og glass hver dag.

Det har blitt en farsott med å få meg til å "godkjenne" benzobruk.

Hvis du ikke skal på jobb i påska, kan du jo prøve uten slik medisin. 

Dette er jeg enig i.

En gang så var jeg i tvil om hva jeg kunne ta for en spesielle akutte smerter. Det var fredag ettermiddag. Hadde mer enn en type medisin, men hadde aldri kombinert disse.  Ringte da legevakta for råd. De var hyggelige og ga meg et godt råd som jeg ennå bruker innimellom. 

Så det går an å ringe legevakta for råd hvis det er noe spesielt  (Kanskje ikke for vanlige søvnråd da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker Imovane fast, nå er det tomt for tabletter og legekontoret er stengt for påska. Har 15 mg tabl. sobril er det greit jeg bytter medisin for søvn på den måten? Har fått sobrilen for å ta den sammen med imovane, men har ikke brukt den tidligere.

Føler meg så dum som har gått tom! Får resept 1 ganger per måned.

Anonymkode: b7e88...6f2

Hvis du har fått sobrilen for å ta den sammen med imovane er det vel klart at du kan ta den uten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Bergogdal skrev:

Hvis du har fått sobrilen for å ta den sammen med imovane er det vel klart at du kan ta den uten også.

Takk til deg Bergogdal, tenkte nok ikke helt klart i kveld da jeg nylig har opplevd noe traumatisk. Prøver å ta 1 sobril. Og til dere andre, unnskyld for mitt spørsmål. Ante ikke at jeg tråkket noen på tærne.. Burde selvfølgelig visst at jeg var tom, men jeg tar ikke hver natt og da merker jeg ikke så fort over hvor mange jeg har igjen... Men det er ingen unnskyldning selvfølgelig. Beklager, håper ikke at jeg ødelegger for andre brukere at jeg spurte så dumt..

Anonymkode: b7e88...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, kupton skrev:

Det er umulig å plutselig være tom for medisin. Enten tar en fra et brett, og da har en minst ti dager på å bli ferdig med siste brett, eller en tar fra et glass, og da merker en også at det nærmer seg slutten. Jeg vet, for jeg tar både fra brett og glass hver dag.

Det har blitt en farsott med å få meg til å "godkjenne" benzobruk.

Hvis du ikke skal på jobb i påska, kan du jo prøve uten slik medisin. 

Jeg tror det er samme person, spørsmålet gjelder alltid Imovane og Sobril.

Anonymkode: f1aa2...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...