Gå til innhold

Ser for meg det verste.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg ser for meg det verste, alt er jo mulig. Får så vondt inni meg med tanke på hva som kan skje med folk,verden er jo kald og brutal. Det jeg vil er å se det beste i folk, at alle har noe godt i seg. Men noen er rett og slett onde. Flere som tenker sånn? Jeg får angst av det. 

Er redd tankene mine, vil ikke tenke sånn. Det er jo farer overalt da. Redd det skal skje. Det jeg tenker,uff!

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Det er sikkert fordi mitt hjemsted ikke er jorden, er ikke vant med alt som foregår her av onde ting. Når jeg var liten satt jeg og så på stjernene og lengtet hjem, men jeg var jo hjemme. Prøvde å lære noe til familien der jeg vokste opp, vet ikke om de har lært noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel vanskelig å bli vant med onde ting for de fleste, men mulig du er litt sårbar akkurat nå? Folk har jo som regel mye godt i seg, men også litt ondt. Er det noe spesielt du tenker på?

Hva med å oppsøke noe hyggelig så hodet får en pause. Feel-good film eller noe sånt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
21 minutter siden, cathlin skrev:

Det er vel vanskelig å bli vant med onde ting for de fleste, men mulig du er litt sårbar akkurat nå? Folk har jo som regel mye godt i seg, men også litt ondt. Er det noe spesielt du tenker på?

Hva med å oppsøke noe hyggelig så hodet får en pause. Feel-good film eller noe sånt:-)

Ja det er veldig vanskelig å bli vant til onde ting, men folk er jo onde på jorden. Alle må jo også gjennom smerte og lidelse, det har ingen ende. Alle har jo en gnist av lys inni seg, det kan vokse eller ikke. Er spesielt redd det skal skje noe med ungene,verden er så usikker. Men de har jo valgt å bli født her,men personligheten har ikke bedt om plager. Min datter forfølges av plager og ulykke,kan minne om Donald. 

Så nett en film, han var helt psyko han som var der. De drepte han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er veldig vanskelig å bli vant til onde ting, men folk er jo onde på jorden. Alle må jo også gjennom smerte og lidelse, det har ingen ende. Alle har jo en gnist av lys inni seg, det kan vokse eller ikke. Er spesielt redd det skal skje noe med ungene,verden er så usikker. Men de har jo valgt å bli født her,men personligheten har ikke bedt om plager. Min datter forfølges av plager og ulykke,kan minne om Donald. 

Så nett en film, han var helt psyko han som var der. De drepte han. 

Se på en hyggelig film isteden.

Anonymkode: 7959a...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Se på en hyggelig film isteden.

Anonymkode: 7959a...ee4

Skal se om jeg finner noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er veldig vanskelig å bli vant til onde ting, men folk er jo onde på jorden. Alle må jo også gjennom smerte og lidelse, det har ingen ende. Alle har jo en gnist av lys inni seg, det kan vokse eller ikke. Er spesielt redd det skal skje noe med ungene,verden er så usikker. Men de har jo valgt å bli født her,men personligheten har ikke bedt om plager. Min datter forfølges av plager og ulykke,kan minne om Donald. 

Så nett en film, han var helt psyko han som var der. De drepte han. 

Det høres ikke greit ut. 

Har du sett serien på nrk om superhundene, hvis du ikke er redd hunder da. Syns den var søt og hyggelig.  https://tv.nrk.no/serie/superhundene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Blomsterfluen
På 17.4.2019 den 18.55, stjernestøv skrev:

Jeg ser for meg det verste, alt er jo mulig. Får så vondt inni meg med tanke på hva som kan skje med folk,verden er jo kald og brutal. Det jeg vil er å se det beste i folk, at alle har noe godt i seg. Men noen er rett og slett onde. Flere som tenker sånn? Jeg får angst av det. 

Er redd tankene mine, vil ikke tenke sånn. Det er jo farer overalt da. Redd det skal skje. Det jeg tenker,uff!

jeg tenker at mennesker er litt som sjimpanser når det gjelder vold, fordui sjimpanser kan finne på å drepe andre sjimpanser i flokk, om den sjimpansen er litt annerledes enn de i flokken. det tror jeg ligger i mennesker også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg tenker at mennesker er litt som sjimpanser når det gjelder vold, fordui sjimpanser kan finne på å drepe andre sjimpanser i flokk, om den sjimpansen er litt annerledes enn de i flokken. det tror jeg ligger i mennesker også.

 

 

Det var merkverdig 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var merkverdig 😮 

ja. men nesten sån er mange av mennesket også. det kalles "krig" og "gangmedlemmer".

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ja. men nesten sån er mange av mennesket også. det kalles "krig" og "gangmedlemmer".

 

 

 

Uff ekkelt at de spiste han da :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...