Gå til innhold

Han vil bli sammen med engang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er i en litt usikker situasjon og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg fikk en venneforspørsel på fb. Jeg godtok den på fredag i forrige uke. Vi begynte å skrive til hverandre, og han bor nær meg og det viser seg at vi er veldig like som personer, har de samme interessene og liker mye det samme. Han syns jeg er veldig skjønn og nydelig, og jeg synes han er kjekk på bildene. Vi har skrevet mye på fb og sms, har snakket på tlf flere ganger. Han ville møte meg så fort som mulig, og jeg følte litt press fra han. Men vi møttes i dag på dagen. Jeg syns han var kjekkere i virkeligheten enn på bildene, og han syns det samme som meg. Jeg var kjempe nervøs og han også var nervøs. Vi møttes offentlig og gikk på kaffe og spise litt sammen, Han smilte mye og vi snakket og lo mye sammen. Merket kjemien var der mellom oss i virkeligheten også. Så kysset han meg mykt, og jeg ville ha mer så vi kysset litt. Jeg koste meg med han og det gjorde han og, han strykte meg over ryggen også. Strykte meg på kinnet, såg meg så mye inni øynene. Han sa han var blitt forelsket i meg og han hadde ikke følt det slik med noen før som han gjør med meg. Han har ikke hatt alle de samme interessene og kjemien med sine tidligere ekser som med meg sa han. Vi har pratet om ganske mye sammen, at vi har plager begge to som vi sliter med og vi er begge opptatt av å være gode og snille. 

Men han ville bli sammen med meg i dag, men jeg føler det er litt tidlig, Vi har hatt kontakt siden fredag og det er nesten en uke bare. Men vi har alikvevel snakket om mye forskjellig sammen. Jeg er litt tilbakeholden fordi jeg har opplevd mye svik fra tidligere forhold, og jeg sliter psykisk, han sliter litt også sa han. Vi satt i bilen min og kysset som bare det og begge ble veldig opphisset. Og han ville komme til meg i helgen, jeg sa ja, men jeg vet ikke helt nå. Jeg har vært singel noen år og vært mye alene, og plutselig skjer det så mye på så kort tid for meg. Jeg føler jeg blir litt stresset og føler at jeg ikke er like forelsket som han ennå, fordi alt går så fort. Han hadde til og med kjøpt et nydelig smykke til meg i dag. Jeg ble helt satt ut. Når jeg sier jeg vil vente litt til før vi blir sammen, at vi møtes flere ganger først så blir han lei seg, og da blir jeg lei meg også. Vi skulle egentlig møtes på mandag denne uken men jeg følte meg så stresset og full i angst til det så jeg klarte ikke det. Og han ble så lei seg og var redd for at jeg ikke ville møte han for det hadde skjedd med han før. Men jeg lovte å møte han i dag og det gjorde jeg. Han virker ekte og sånn, og ordentlig. Jeg er 39 og han er 45 så vi har jo en fortid begge to og vært i forhold tidligere. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, han virker så oppslukt av meg. Sier han tenker bare på meg og klarer ikke å følge med på tv og sånn fordi jeg er i tankene hans hele tiden. Jeg blir jo smigret av det for jeg tenker jo på han og, men ikke hele tiden da. 

Han skrev på mld til meg at han elsker meg, at han vil ha meg og jeg kan få hele han hvis jeg vil det. Er dette normalt av en seriøs mann som vil ha et ordentlig forhold? Er det noe som skurrer hos du som leser dette ? Jeg vet ikke, er så lenge siden jeg var i et ordentlig forhold at jeg ikke husker hva som er normalt lenger. Han sier han kan hjelpe meg med ting, og han fortalte moren sin at han hadde truffet en veldig koselig dame i dag sa han. Han betalte og for maten vi spiste. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke nyter dette og bare lar alt skje mellom oss. Føler det er noe galt med meg. Hvis noen vil skrive hva de tenker om denne situasjonen mellom meg og han så setter jeg stor pris på det. :) For jeg trenger virkelig litt råd og sånn da jeg er så usikker på alt mulig. Jeg har forresten dårlig selvtilitt og syns ikke jeg er pen eller noe, og jeg er litt rund i tillegg, men han sier jeg er perfekt slik jeg er. Ja jeg vet ikke hva mer jeg skal skrive nå. Håper på råd og tips fra noen kloke der ute. 

Anonymkode: caab8...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette utviklet seg jo veldig fort! 

Jeg hadde nok bremset litt,  særlig fordi han kom med "elsker deg" etter såpass kort tid...

Men jeg er helt fossil når det gjelder dating... har hatt samme mann i nærmere 30 år 😮😮😮

Men lykke til da, det kan være at dette blir full klaff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2019 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Han skrev på mld til meg at han elsker meg, at han vil ha meg og jeg kan få hele han hvis jeg vil det. Er dette normalt av en seriøs mann som vil ha et ordentlig forhold? Er det noe som skurrer hos du som leser dette ? 

Anonymkode: caab8...965

Ja - her skurrer mye i mine ører. Om en kar etter en uke hadde kjøpt smykke til meg og sagt at han elsker meg så hadde jeg definitivt rygget flere skritt tilbake. For meg er dette alt for fort! Jeg hadde helt klart tenkt at han er ute etter noe, for så travelt er det virkelig ikke nødvendig å ha det. Synes jeg.

Nå skal jeg innrømme at det tok drøye to uker fra vår første date til vi anså oss som kjærester, men vi hadde møttes en gang før for mange år siden og var således ikke helt nye for hverandre, men vi kunne ikke på noen måte si at vi kjente hverandre fra før altså! Men snakk med ham om det - si at du synes dette går litt i forteste laget for deg og at dere må roe ned litt. Om han ikke takler det så er det hans problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎04‎.‎2019 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Men han ville bli sammen med meg i dag, men jeg føler det er litt tidlig, Vi har hatt kontakt siden fredag og det er nesten en uke bare.

Jeg forstår deg godt. Si det akkurat som det er - at du er interessert, men at tempoet blir feil. Hvis han er oppriktig interessert (og "normal" nok til at dette kan gå bra), bør han respektere det. Du skal ikke la deg overkjøre fordi du ikke vil han skal bli lei seg. Voksne mennesker bør kunne ta såpass hensyn til hverandre.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ja dette virker som en mann som er virkelig interessert.  Han går litt sånn all-inn viker det som. Og det er jo positivt sånn sett. Men han bør jo respektere dine grenser også og at det tar litt lengre tid for deg å få den samme forelskelsen. Om han har ekte følelser for deg , så bør han tåle å vente litt, er nå min mening ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...