Gå til innhold

Hva er det slemmeste du har gjort mot et annet menneske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Inspirert av nabokrangel-tråden nedenfor.

I voksen alder, hva er det slemmeste du har gjort mot noen?

Jeg er muligens blind, men jeg kan ikke huske at jeg i voksen alder bevisst har vært slem med noen. Hva med dere?

Anonymkode: 55d24...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av nabokrangel-tråden nedenfor.

I voksen alder, hva er det slemmeste du har gjort mot noen?

Jeg er muligens blind, men jeg kan ikke huske at jeg i voksen alder bevisst har vært slem med noen. Hva med dere?

Anonymkode: 55d24...1f0

Jeg husker en gang min sønn var helt rabiat når han var liten, da lugget jeg han og det angrer jeg på. Man skal ikke lugge barn uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt noen sårende ting opp gjennom, som føltes deilig der og da, men som jeg angret etterpå, og som ikke kunne bli usagt igjen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lå / sto i med ei dame som hadde type. Nå hører det med til saken att jeg ble kraftig manipulert av denne damen, som blant annet fremstilte han som en psykopat. Men den som viste seg å være psykopaten var henne. Uansett det skjedde ikke. mange ganger, men det skjedde, og det angrer jeg på. Nå mange år senere vet han fortsatt ikke om det. Og jeg kommer aldri til å si noe: Han vet derimot att hun har vært utro med andre.

Anonymkode: 43fa6...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sagt fra til en bøssebærer på en høflig og o.k måte at jeg dessverre ikke tror på disse innsamlingene lenger.

Anonymkode: 80d8b...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Noen mennesker fortjener å bli behandlet dårlig men det beste er å ikke lage noe som helst oppstyr om man ikke liker oppførselen til folk og heller ignorere og ta avstand. Det er den beste konfliktløser. For det skal to til for at det blir skikkelig bråk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Thebutterfly skrev:

For det skal to til for at det blir skikkelig bråk. 

Ikke alltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er altfor lett å bli utsatt for ordentlig stygge mennesker synes jeg. Mange går jo tilogmed løs på barn og blir aldri tatt for det.

Anonymkode: 80d8b...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
9 timer siden, laban skrev:

Ikke alltid. 

Fins unntak. Men det viktigste er at hvis man irriterer seg over noen sin adferd så la dem være i fred. Å krangle fører ikke noe positivt med seg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...