Gå til innhold

Aggressiv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så sint og aggressiv etter å ha vært deprimert og manisk og deprimert på nytt. Hvor vanlig er det og hva kan man best gjøre med det?

Anonymkode: 8d016...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å ta deg en bolle? 

Anonymkode: 3aa82...83e

Hvorfor svarer du sånn? Høres ut som du tror at det er bare å knipse så er det bedre. 

Er aggressiv selv når jeg er deprimert. Jeg blir bedre når depresjonen letter. Men har ikke noen gode råd til deg dessverre. Ble bare frustrert over svaret over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg svarer sånn fordi jeg også er litt sint i dag? 

Anonymkode: 3aa82...83e

Synes uansett det ikke er greit å svare sånn på et seriøst spørsmål. Har noe med å respektere den som faktisk spør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Undulaten skrev:

Synes uansett det ikke er greit å svare sånn på et seriøst spørsmål. Har noe med å respektere den som faktisk spør. 

Hvorfor går ikke du og ts sammen og lager til en skikkelig bollefest? Det hadde vært noe vel.

Anonymkode: 3aa82...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor går ikke du og ts sammen og lager til en skikkelig bollefest? Det hadde vært noe vel.

Anonymkode: 3aa82...83e

Nå får du gi deg. 😡😡😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Undulaten skrev:

Hvorfor svarer du sånn? Høres ut som du tror at det er bare å knipse så er det bedre. 

Er aggressiv selv når jeg er deprimert. Jeg blir bedre når depresjonen letter. Men har ikke noen gode råd til deg dessverre. Ble bare frustrert over svaret over. 

Noen tror tydeligvis at det er så enkelt. Da har de ingen som helst forståelse for psykisk sykdom. Jeg blir så sliten av denne aggresjonen som sitter i meg nå og vet ikke hvordan jeg skal få den bort bortsett fra å rasere hele huset.

Anonymkode: 8d016...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg er ikke aggressiv lenger pga litium 

Da er det kanskje det jeg trenger. Fint med tilbakemeldinger.

Anonymkode: 8d016...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, Undulaten skrev:

Nå får du gi deg. 😡😡😡

Det er nok en med ekstra store vansker i livet som svarer på den måten, så bare overse vedkommende.

Anonymkode: 8d016...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen tror tydeligvis at det er så enkelt. Da har de ingen som helst forståelse for psykisk sykdom. Jeg blir så sliten av denne aggresjonen som sitter i meg nå og vet ikke hvordan jeg skal få den bort bortsett fra å rasere hele huset.

Anonymkode: 8d016...b2b

Kan du få ut denne aggresjonen uten å rasere huset - kanskje en boksesekk kan være noe? Eller en lang joggetur? Rett og slett å bruke kroppen skikkelig så aggresjonen dempens noe. Mulig jeg er helt på jordet her, men det er godt ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor går ikke du og ts sammen og lager til en skikkelig bollefest? Det hadde vært noe vel.

Anonymkode: 3aa82...83e

Skjerpings.

Anonymkode: dfa21...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, Lillemus skrev:

Kan du få ut denne aggresjonen uten å rasere huset - kanskje en boksesekk kan være noe? Eller en lang joggetur? Rett og slett å bruke kroppen skikkelig så aggresjonen dempens noe. Mulig jeg er helt på jordet her, men det er godt ment.

Du er så absolutt inne på noe. Det er bare jeg som ikke greier.

Anonymkode: 8d016...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...