Gå til innhold

Jeg har gitt opp, det er ikke mer håp


Gjest Jippi

Anbefalte innlegg

Jeg har gitt opp. Jeg har fått bekreftet at det ikke er mer håp for meg og at jeg ikke har noe i relasjoner og grupper å gjøre. Jeg er for ødelagt til å kunne fungere i relasjoner og grupper. 

Jeg melder meg nå ut av alt som trigger meg. Jeg orker ikke mer etter mange års «kamp» om å lykkes her og der.

Jeg skal ta vare på det jeg har lykkes med - arbeidslivet, og klamre meg til de jeg vet jeg betyr noe for; barna. 

Takk til alle som har forsøkt å hjelpe meg i årenes løp. Jeg ønsker dere alt godt og lykke til videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anbr42

Ja, ta fortsatt vare på din viktige rolle i arbeidslivet, og klamre deg til vissheten om at du betyr noe i alle fall for noen. Har du små barn vil jeg si at du faktisk betyr alt for dem. 

Du er viktig og du behøves! 

Ikke la andre (i relasjoner og grupper som du nevner) bestemme din verdi, for du har verdi i deg selv. Det finnes bare en av deg. Du er verdifull! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anbr42 skrev:

Ja, ta fortsatt vare på din viktige rolle i arbeidslivet, og klamre deg til vissheten om at du betyr noe i alle fall for noen. Har du små barn vil jeg si at du faktisk betyr alt for dem. 

Du er viktig og du behøves! 

Ikke la andre (i relasjoner og grupper som du nevner) bestemme din verdi, for du har verdi i deg selv. Det finnes bare en av deg. Du er verdifull! :)

Takk for gode ord. Jeg trengte dem på en ekstremt vanskelig dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avsluttet ting som har betydd mye for meg og min psyke. Jeg klarte ikke mer. Nå må jeg snu snuten forover og gå videre uten å se meg bakover. Ser jeg meg bakover blir det bare et kaos av følelser, og så fører det bare til at jeg snur. Jeg må stålsette meg og være hard, slik jeg var før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...