Gå til innhold

Zyprexa og søvnproblemer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Forstår ikke at disse medisinene ikke er vanedannende? Sliter så med søvnen. Altså føler meg ikke trøtt/søvnig, klarer ikke å komme i dyp søvn, sliter med å få sove i det hele tatt generelt. Har vært 1 uke uten nå. Noen andre som har opplevd dette og blitt bra igjen? Dette er altså det eneste «symptomet» mitt etter å ha sluttet, men vil heller være uten. Bare håper at det går over, for det er helt for jævlig! Redd for at noe skal være permanent ødelagt!

Anonymkode: 66380...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Jeg fikk heller ikke sove da jeg sluttet. Jeg begynte igjen men jeg har en diagnose som tilsier fast AP bruk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen får sove etter å ha sluttet med AP. Man får en slags hypomani. Det gir seg etter et par uker. I mellomtiden kan man f.eks bruke antihistaminer eller B-preparater for søvn en kort periode hvis det er plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Sov helt fint jeg, men gikk fra å stå opp hver morgen og glad gå på skolen på zyprexa til ikke å greie å stå opp pga fikk depresjon av å kutte zyprexa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar. Er kjempe plagsomt ja. Greia er at jeg ikke vet om jeg faktisk sover hvis dere skjønner. Kommer aldri i dyp søvn. Er ikke søvnig på kvelden så må legge meg når det lissom er tid for å legge seg + at jeg må på en måte «tvinge» meg i søvn. Kroppen er sliten men hodet er i «awake» modus.

Anonymkode: 66380...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...