Gå til innhold

Hvem som er innlogget når


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva var greia igjen med å sette markøren over nicket til folk for å se når de siste var innlogget? Greier ikke det jeg. Det går ikke fra min mobil.

Anonymkode: e67d5...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er visst mulig jo. Å se hvem som er innlogget når og hvem som leser ulike tråder når. 

Men jeg vet ikke hvordan. 

Anonymkode: e67d5...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er visst mulig jo. Å se hvem som er innlogget når og hvem som leser ulike tråder når. 

Men jeg vet ikke hvordan. 

Anonymkode: e67d5...5e4

Mange forum kjøper forum-system fra de samme folkene, så du har nok vært på et annet forum som ser likt ut fordi det er det samme invendig bare noe endringer i utseende, hvor denne funksjonen er skrudd på.

Her på dette forumet er den skrudd av.

F.eks forum.kvinneguiden.no ser likt ut som dette forumet, og der er funksjonen skrudd på, med mindre du velger logg inn som anonym eller skrur det av på andre måter.

Håper dette var oppklarende :) 

Anonymkode: 4cbd6...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså der er det med å se når brukere var innlogget sist ved å holde musen over brukernavn etc, skrudd på. Hvem som leser hvilke tråder når er skrudd av der også, men er skrudd på på f.eks www.diskusjon.no

(men ikke dra dit for det blir ikke mye diskusjon når moderatorer deltar i diskusjonen og når du setter dem fast og vinner debatten blir du belønnet med utetsengelse fordi de mangler motargumenter :P så hold deg unna det forumet :P jeg ble utestengt derifra fordi jeg påpekte at admin (som deltok i debatten som bruker) ikke kunne komme med saklige forklaringer på hvorfor en "nøytral" presse velger å bruke ordet "barn" om asylsøkere på 17-18 mens gutt som Trine Skei Grande hadde sex med etter at han hadde blitt sjenket på fest, skulle omtales som mann (eller helst ikke omtales....). Det er ingen tvil om at ordvalget (og at en nekter å snakke om saken i pressen) er bevisst eller ubevisst farget av en bias, og det er ikke nødvendigvis galt det heller alle har bias men en får være ærlig om det, men det var administrator helt uenig i (siden han har samme "venstre-bias") og valgte derfor å utestenge meg fra forumet isteden for å komme med saklige motargumenter.

.. med det er offtopic hehe ;) 

Anonymkode: 4cbd6...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...