Gå til innhold

Skal opp kl 5 i morgen og får ikke sove


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hele dagen har vært et eneste mareritt der jeg til slutt har innsett at jeg har mistet det som har betydd så mye for meg at det ga meg grunn til å leve. Jeg har ikke lenger noe å se frem til på fritiden fordi jeg ikke er som andre, og har nå tatt konsekvensen av det. Jeg fungerer verken i relasjoner eller grupper og skal ikke bry andre mer. 

Jeg har gitt opp og bestemt meg for å gå videre i morgen. Da legger jeg alt bak meg og vil ikke tillate meg å snu. Jeg har klart det før, så jeg vet at jeg vil klare det på nytt. 

Men nå er det viktig at jeg får meg litt søvn så jeg klarer en hard dag på jobb i morgen. Jeg har grudd meg lenge til denne dagen, så jeg trenger virkelig ro og søvn nå.

Jeg har akseptert at ting er som de er og at alt er over. Men hvis noen har råd for å få sove er det kjært velkomment. Med ønske om en god natt. 

Anonymkode: b331f...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ligg og vent på svar her, eller på nettet for øvrig. Kommer plagsomme tanker, prøv å skyve de vekk. Si til deg selv at de tankene kan du tenke på etter jobb imgn. Håper du får sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, cilie skrev:

Ikke ligg og vent på svar her, eller på nettet for øvrig. Kommer plagsomme tanker, prøv å skyve de vekk. Si til deg selv at de tankene kan du tenke på etter jobb imgn. Håper du får sove.

Takk for svar. 

Anonymkode: b331f...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stå opp skru på tv'en og ligg å hør på et program til du sovner. Det gjør jeg av og til funker fint.Radio kan selvfølgelig og brukes.

Anonymkode: 20538...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får bare tenke at det viktigste er å få hvilt kroppen og akseptere at søvnen kanskje ikke kommer. Jeg har en hard fysisk jobb som jeg skal holde ut i i 8 timer, så det viktigste er vel at kroppen får ro. I verste fall får jeg være ærlig om søvnmangel og svikte mine kolleger og dra hjem hvis jeg ikke klarer det. Jeg har i tillegg blitt syk så jeg gruer meg skikkelig. 

God natt.

Anonymkode: b331f...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stå opp skru på tv'en og ligg å hør på et program til du sovner. Det gjør jeg av og til funker fint.Radio kan selvfølgelig og brukes.

Anonymkode: 20538...68c

Ja, det er et bra tips. Podcaster er fint hvis en ikke får sove.

Anonymkode: e8679...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er et bra tips. Podcaster er fint hvis en ikke får sove.

Anonymkode: e8679...734

Jeg har ingen av delene. 

Anonymkode: b331f...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen av delene. 

Anonymkode: b331f...9b6

Du har da internett. Da har du tilgang til både tv, radio og podcaster.

Anonymkode: e8679...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er tøft når noen tydelig vil en vondt. Så lite verdt er jeg faktisk :( 

Anonymkode: b331f...9b6

Ja, det er tøft, men må du forholde deg til vedkommende? 

Du er ikke lite verdt. Du er like verdifull som alle andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har da internett. Da har du tilgang til både tv, radio og podcaster.

Anonymkode: e8679...734

På mitt soverom finnes ingen av delene. Mitt soverom er en ombygd bod og det er ikke plass til verken TV eller radiO 

Anonymkode: b331f...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke mer. 

Anonymkode: b331f...9b6

Når jeg er ekstra sliten eller dårlig så får jeg det også sånn. Kan du ikke prøve å hvile og så vente med noen som helst avgjørelser til du er mindre sliten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, emilie321 skrev:

Ja, det er tøft, men må du forholde deg til vedkommende? 

Du er ikke lite verdt. Du er like verdifull som alle andre

Jeg ser at flere av dere skriver om min verdi. Takk for at dere prøver, men det er nytteløst. Ingen vil få meg til å tro at jeg er verdt noe lenger nå. Men takk for omtanken ❤️ Nå vil jeg bare sove så jeg klager å utføre jobben min i morgen :( ja, det har virkelig blitt for mye til meg nå. Jeg har bl a hatt ansvar for å holde en kjær person i live. Er kjempesliten, også etter å ha kjempet mot følelsene i ett strekk siden kl 8 i dag tidig. 

Anonymkode: b331f...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for at dere har forsøkt å hjelpe meg og tar meg på alvor, ikke dømmer meg og vil meg vel. 

Jeg får prøve igjen. Avslutter derfor nå. Natta..

Anonymkode: b331f...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anbr42
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hele dagen har vært et eneste mareritt der jeg til slutt har innsett at jeg har mistet det som har betydd så mye for meg at det ga meg grunn til å leve. Jeg har ikke lenger noe å se frem til på fritiden fordi jeg ikke er som andre, og har nå tatt konsekvensen av det. Jeg fungerer verken i relasjoner eller grupper og skal ikke bry andre mer. 

Jeg har gitt opp og bestemt meg for å gå videre i morgen. Da legger jeg alt bak meg og vil ikke tillate meg å snu. Jeg har klart det før, så jeg vet at jeg vil klare det på nytt. 

Men nå er det viktig at jeg får meg litt søvn så jeg klarer en hard dag på jobb i morgen. Jeg har grudd meg lenge til denne dagen, så jeg trenger virkelig ro og søvn nå.

Jeg har akseptert at ting er som de er og at alt er over. Men hvis noen har råd for å få sove er det kjært velkomment. Med ønske om en god natt. 

Anonymkode: b331f...9b6

Jeg får heller ikke sove. Dvs. jeg vil ikke sove. Men jeg skal være litt frekk og spørre deg hvorfor du skriver så mange innlegg om dette? At du ikke er noe verdt, at du ikke skal bry andre mer, at du skal snu ryggen til fortiden og gå videre, o.l. 

Ikke det at det gjør noe for meg at du gjør det. Du må gjerne skrive 100 slike innlegge om dagen om du vil. Men jeg lurer på om det er lurt for din egen del? Hva vil du oppnå ved å skrive så mange likelydende innlegg? Jeg og flere har forsøkt å svare deg, men er du ute etter andre typer svar? 

Jeg mener ikke å støte deg på noen måte. Jeg bare lurer. :) Håper du snart får sove. Lykke til på jobben i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På mitt soverom finnes ingen av delene. Mitt soverom er en ombygd bod og det er ikke plass til verken TV eller radiO 

Anonymkode: b331f...9b6

Har du ikke mobil?

Anonymkode: e8679...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har nesten ikke sovet i natt. Kun stykkvis søvn pga urolig puls, vært våken en time allerede. Melder meg syk, er i elendig form, klarer ikke å utføre jobben min idag. 

Takk for at dere prøvde å hjelpe. 

Anonymkode: b331f...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...