Gå til innhold

minhelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når får resten av landet mulighet til å sjekke feks pasientjournaler på nett? Det er jo bare helse Nord og helse Vest som har denne muligheten? 

Noen som vet når dette er tilgjengelig for hele landet?

Anonymkode: bbafe...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Når det gjelder Helse Midt tror jeg det ikke før jeg får se det. Ser de jobber med en felles plattform som også skal gi pasienter tilgang som skal være ferdig i 2021: https://www.dagensmedisin.no/artikler/2018/062/18/it-selskap-trakk-seg-fra-milliardanbud-i-helse-midt-i-siste-liten--kun-en-leverandor-igjen/

For meg oser dette fiasko allerede. Epic vant anbudet fordi den siste gjenværende konkurrenten trakk seg, og Epic har utvikla en strekt kritisert lignende plattform i Danmark.

Jeg jobber som programmerer og har tidligere jobba i konsulentselskap, er godt kjent med slike anbudsprosesser og veit hvordan pølsene faktisk lages. Klarer ikke være optimistisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...