Gå til innhold

Synes du IS krigerne/hustruene bør få komme "hjem"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i jesidienes hellige sted mer enn en gang.  Vært gjest i deres hjem og opplevd fantastisk gjestfrihet.  Tror ikke jesidiene ser på meg som ond person og det holder for meg.

Anonymkode: 8683e...0c4

Da synes jeg du skal reise dit igjen, å se hva IS har gjort med de. Så kan du hvis du har baller eller eggstokker til det, si att du ønsker å hjelpe IS svina hjem til velferdsstaten Norge. Da tenker jeg du blir populær hos de stakkars Jesidiene. 

Anonymkode: effd8...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de som påpeker andre sin påståtte "lave IQ" er noen stakkarslige tapere. De har ikke mye å komme med. Ingenting  anonymkode: 8683e...0c4 kommer med, tyder på att hen har høy IQ.

 

Ett stort ego ja.

 

 

 

 

Anonymkode: effd8...b50

Jeg påpekte undersøkelse som har til og med vært diskutert på dol.  Hvorvidt dolere har meninger om min intelligense påvirker meg ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 8683e...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg påpekte undersøkelse som har til og med vært diskutert på dol.  Hvorvidt dolere har meninger om min intelligense påvirker meg ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 8683e...0c4

Det påvirket deg nok til å svare. Så hold kjeft da, hvis du ikke "bryr deg".....

 

Selvhøytidelig som du er, klarte du ikke la være.

Anonymkode: effd8...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da synes jeg du skal reise dit igjen, å se hva IS har gjort med de. Så kan du hvis du har baller eller eggstokker til det, si att du ønsker å hjelpe IS svina hjem til velferdsstaten Norge. Da tenker jeg du blir populær hos de stakkars Jesidiene. 

Anonymkode: effd8...b50

Jeg har vært der flere ganger og også mange andre steder i området.  Livet er ikke svart-hvitt.  Hvorvidt jeg er populær hos jesidiene trenger du ikke bekymre deg om.  De er ikke eneste gruppen i Midtøsten.

Dette synet ditt viser medienes makt.  Du er langt fra virkeligheten når du ikke forstår at jesidiene har vært kasteball i en maktkamp i århundrer.  De har ikke akkurat englevinger selv.

Anonymkode: 8683e...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det påvirket deg nok til å svare. Så hold kjeft da, hvis du ikke "bryr deg".....

 

Selvhøytidelig som du er, klarte du ikke la være.

Anonymkode: effd8...b50

for all del hold den stygge, skitne kjeften din selv siden du kommer med slikt lavmål.

Anonymkode: 8683e...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

for all del hold den stygge, skitne kjeften din selv siden du kommer med slikt lavmål.

Anonymkode: 8683e...0c4

Hehe, du er ganske lavmål selv. Du får finne tro og trøst i din høye IQ. Jeg har dessuten en ganske pen munn :)

 

Trøst deg med hvor god og raus du er mot de stakkars massemorderne. Gi de en klem når de kommer hjem. De har nok hatt det mye verre enn dine "venner" jesidiene. 

Jeg derimot vet ingen ting jeg er en kurder-venn og vet hvordan de svakeste kurderen (jesidiene) har lidd, og det tror jeg tydeligvis jeg vet mer om en deg. Min siste melding til deg dette. Du er for selvelskende til å holde ut med. Heldigvis bor vi i ett demokrati, og slipper å forholde oss til folk som elsker massemordere, slik du gjør.

 

 

Anonymkode: effd8...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg påpekte undersøkelse som har til og med vært diskutert på dol. 

Hvilken undersøkelse. Kan du komme med en link, eller er dette bare noe du har diktet opp?

5 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvorvidt dolere har meninger om min intelligense påvirker meg ikke i det hele tatt.

Men du tror åpenbart at andre lar deg påvirke av din mening om andres intelligens siden du har du som dro det opp først.

Anonymkode: aff2b...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutes ago, AnonymBruker said:

for all del hold den stygge, skitne kjeften din selv siden du kommer med slikt lavmål.

Anonymkode: 8683e...0c4

Mer lavmål fra deg. Først beskyldninger som andres lave intelligens, så dette.

Er slikt språk vanlig på Island?

Anonymkode: aff2b...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært der flere ganger og også mange andre steder i området.  Livet er ikke svart-hvitt.  Hvorvidt jeg er populær hos jesidiene trenger du ikke bekymre deg om.  De er ikke eneste gruppen i Midtøsten.

Dette synet ditt viser medienes makt.  Du er langt fra virkeligheten når du ikke forstår at jesidiene har vært kasteball i en maktkamp i århundrer.  De har ikke akkurat englevinger selv.

Anonymkode: 8683e...0c4

Mer ovenfra-og-ned belæring og selvskryt fra deg. Som vanlig.

Anonymkode: aff2b...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg tror de som påpeker andre sin påståtte "lave IQ" er noen stakkarslige tapere. De har ikke mye å komme med. Ingenting  anonymkode: 8683e...0c4 kommer med, tyder på att hen har høy IQ.

 

Ett stort ego ja.

 

 

 

 

Anonymkode: effd8...b50

Det blir som hitling. Da har man allerede meldt seg ut av diskusjonen.

Anonymkode: aff2b...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

(..) 

Helt merkelig hvor mye Frp holdninger det er hele tiden på dol, og i tillegg er det undersøkt og vist at Frpere har lavere intelligens enn øvrig befolkning.

(...) 

Anonymkode: 8683e...0c4

Det stemmer ikke. Derimot er det vist at Frpere har lavere utdanning enn andre. Det er ikke det samme som å være dum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei er ikke overbevist om at det er det beste.Synes bare at det må forhindres at barna blir noe " leketøy" for voksne personer på deres vei videre. Foreldre er jo ofte det beste vern mot dette men kanskje disse barn vil trenge spesielt vern og oppfølging. Det virker som det har foregått så mye i kjølevannet av denne krigen. Alt er bare uforståelig.

Anonymkode: 4f425...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker

Menneskene bak grusomhetene bør  bare ses på med Stor skepsis.Andre bør ta seg av dette føler jeg.

Anonymkode: 4f425...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Er ikke det et militært spørsmål etter en krig og FN styrker som hjelpe til å bringe tilbake lov og orden etter en krig. Det var okke hvemsomhelst som " ryddet opp" etter annen verdenskrig til eksempel. Var det ikke nøytrale land?Er det ikke FN som har de beste kunnskaper og ressurser?

Anonymkode: 4f425...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

All tvang og vold gjør at mennesker får senskader. Tenk bare alt som skjedde på skolen 50 og 60 tall.

Anonymkode: 4f425...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

All tvang og vold gjør at mennesker får senskader. Tenk bare alt som skjedde på skolen 50 og 60 tall.

Anonymkode: 4f425...a50

Jeg synes det er helt på jordet å sammenlikne forholdene IS-barna lever under, med norske forhold på 60-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Overgrep er ofte ikke så forskjellige helt teoretisk.

De fleste av disse hadde bosatt seg i Sverige hørte jeg. Kanskje ikke tilfeldig. Alt koster i dag å leve og bo i idylliske Norge. 

Anonymkode: 4f425...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener alle gransker vi kassalappen i dag så noe har vi felles. Arbeidsmarkedet er vel også veldig vanskelig kanskje med unntak av innen helse og apotek og politikken hvor holdningene virker noe annerledes i rekrutteringspolitikken.

Anonymkode: 4f425...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte av oss er nok noe mer nøkterne men ingen vet hvor haren hopper. Alt kan kanskje gå bra.

Anonymkode: 4f425...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener alle gransker vi kassalappen i dag

Jeg gjør ikke det. 😑

Anonymkode: b4307...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...