Gå til innhold

Sjokkerede dokumentar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg så denne dokumentaren : Og tankene gikk på hvoredan mannen kunne tenke. Retten mener at han er fullt bevisst sine handlinger, og at han gjorde dette med viten og vilje. Forstår ikke hvordan det går ann?  Mens jeg mener at man må være syk for å gjøre en slik handling. Noen meninger om dette? 

 

 

Anonymkode: 02f80...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det som også kommer tydeig frem er at han er en svært dårlig løgner. Kroppsspråket avslører han ganske enkelt. Tilslutt innrømmer han heldigvis sannheten om at han gjorde de grusomme handlingene. 

Anonymkode: 02f80...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg ble opprørt over denne saken:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/7XL7o/familiefaren-varslet-sjefene-om-tragedien-i-e-post

Jeg forstår at han ikke var psykisk frisk / seg selv da det hendte, og jeg kan til en viss grad forstå at et jobbprosjekt kan få noen til å ta sitt eget liv.  Men jeg forstår ikke hvorfor man må henrette familien sin.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, laban skrev:

Jeg husker jeg ble opprørt over denne saken:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/7XL7o/familiefaren-varslet-sjefene-om-tragedien-i-e-post

Jeg forstår at han ikke var psykisk frisk / seg selv da det hendte, og jeg kan til en viss grad forstå at et jobbprosjekt kan få noen til å ta sitt eget liv.  Men jeg forstår ikke hvorfor man må henrette familien sin.  

 

Jeg forsto det slik at han var utro. Og at ønsket hans var å forlate kona. Og at han valgte å drepe kona og barna for å fortsette livet sitt med elskerinnen (som han var forelsket i). Men han ble avslørt.  Det var en kald og grusom handling. Men regner med at han var syk. Han klarte ikke å gjøre annet enn å avsløre seg tydelig med kroppsspråket. 

Anonymkode: 02f80...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...