Gå til innhold

Hvordan vite om ho er oppriktig?


Usikkermann28

Anbefalte innlegg

Usikkermann28
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Hvis du tror det kan hjelpe kan det sikkert det, ikke bra å bare gå for mye opp i hverandre heller sikkert. Man må ha et liv utenom hverandre, det så jeg med sønnen min og hans samboer. Da går man hverandre på nervene. 

Ja hun holder jo deg litt på pinebenken nå. Du kan jo prøve å vise henne lite interesse kanskje,bare svare kort osv. La henne få tid til å savne deg, da forstår hun bedre hva hun har mistet. Må gå opp noen lys da vel. 

Skal faktisk ta tipset ditt og prøve det ut, derfor jeg ikke har gjort det tidligere er fordi frykten for å miste ho fullstendig er helt, ja har ikke ord for hvilke følelser og hva ho betyr for meg.. Aldri hatt det slikt i noen situasjon 😱😱 

Men kanskje på tide og glemme den frykten og prøve å sette frykt i ho istedenfor. 

Må bare finne den tøffheten i meg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, Usikkermann28 skrev:

Skal faktisk ta tipset ditt og prøve det ut, derfor jeg ikke har gjort det tidligere er fordi frykten for å miste ho fullstendig er helt, ja har ikke ord for hvilke følelser og hva ho betyr for meg.. Aldri hatt det slikt i noen situasjon 😱😱 

Men kanskje på tide og glemme den frykten og prøve å sette frykt i ho istedenfor. 

Må bare finne den tøffheten i meg... 

Skulle tro du hadde mistet henne helt når hun har ny mann og er gravid med han,derfor er det ingen fin behandling hun gir deg. Ja finn frem tøffheten og stå på videre for deg selv og barna dine,konsentrer deg om det...å være en god pappa. Hun er jo ikke din kjæreste nå,hun må ta et valg hvis du vil ha henne tilbake. Derfor er det bedre om du trekker deg litt tilbake,gi henne noe å tenke på som sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikkermann28
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Skulle tro du hadde mistet henne helt når hun har ny mann og er gravid med han,derfor er det ingen fin behandling hun gir deg. Ja finn frem tøffheten og stå på videre for deg selv og barna dine,konsentrer deg om det...å være en god pappa. Hun er jo ikke din kjæreste nå,hun må ta et valg hvis du vil ha henne tilbake. Derfor er det bedre om du trekker deg litt tilbake,gi henne noe å tenke på som sagt. 

Du hadde faktisk utrolig mye godt og si, setter utrolig stor pris på tilbakemeldingene dine og din mening om alt dette. 

Jeg gjør alt for barna mine til enhver tid og de kan ikke få det bedre. 

Bare jeg selv som må få det bedre nå, og er da jeg tenker som følger. 

1. Ho får si at jeg skal slutte og kjempe, begynne og bearbeide følelsene mine. Bli ferdig med dette med engang. 

2.som du sier trekke meg tilbake ser at ho gradvis glemmer meg dag for dag (bortsett fra at vi må møtes pga barna) og gjøre hver dag en dårlig dag når ho ikke tar noe form for kontakt i det hele tatt 😱

Derfor jeg tenker at det er bedre og få et slag i tryne med engang, enn små slag dag for dag. Men samtidig så kan dette gjøre slikt at ho tar valg utifra situasjonen som er nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...