AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 Skrevet 24. april 2019 Jeg har blitt anbefalt å starte med Litium, men kjenner at jeg er skeptisk pga bivirkninger. Kan jeg be om å få prøve noe annet, f.eks.Lamictal og antipsykotika, kun antipsykotika eller Wellbutrin? Er disse "snillere" enn Litium? Jeg er overvektig, så jeg har heller ikke godt av å gå videre opp i vekt. Anonymkode: 8a32b...53a 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 24. april 2019 Skrevet 24. april 2019 Hei! Jeg utsatte å prøve litium lenge. Var redd for bivirkninger, og prøvde «alt annet» først. For mitt vedkommende var litium den beste medisinen, og den med færrest bivirkninger. Jeg var redd for vektøkning, men jeg har ikke gått opp i vekt på litium. Var kvalm i oppstartsfasen, og drakk mye vann og tissa mye. Det var det eneste. Personlig fikk jeg mye mer plagsomme bivirkninger av Antiepileptika, Wellbutrin og AP - Men det er meg, da. Jeg var i alle fall mer redd for å prøve litium enn nødvendig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 Skrevet 24. april 2019 42 minutter siden, franklyscarlet skrev: Hei! Jeg utsatte å prøve litium lenge. Var redd for bivirkninger, og prøvde «alt annet» først. For mitt vedkommende var litium den beste medisinen, og den med færrest bivirkninger. Jeg var redd for vektøkning, men jeg har ikke gått opp i vekt på litium. Var kvalm i oppstartsfasen, og drakk mye vann og tissa mye. Det var det eneste. Personlig fikk jeg mye mer plagsomme bivirkninger av Antiepileptika, Wellbutrin og AP - Men det er meg, da. Jeg var i alle fall mer redd for å prøve litium enn nødvendig. Det høres betryggende ut. Har du brukt de lenge? Anonymkode: 8a32b...53a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 Skrevet 25. april 2019 8 timer siden, franklyscarlet skrev: I to og et halvt år Hvor raskt merket du bedring? Anonymkode: 8a32b...53a 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 25. april 2019 Skrevet 25. april 2019 I løpet av seks uker,, ca. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 Skrevet 25. april 2019 4 timer siden, franklyscarlet skrev: I løpet av seks uker,, ca. Det var ikke så veldig lenge heldigvis. Hvordan merket du forbedringen? Anonymkode: 8a32b...53a 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 25. april 2019 Skrevet 25. april 2019 Har brukt litium siden 2004, blir veldig tørst 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 25. april 2019 Skrevet 25. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke så veldig lenge heldigvis. Hvordan merket du forbedringen? Anonymkode: 8a32b...53a Jeg ble mer mitt normale «jeg». Har heller ikke blitt helt manisk mens jeg har tatt litium. Det slet jeg mye med før. Blir fortsatt hypoman, da, men det går liksom ikke for langt. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 25. april 2019 Skrevet 25. april 2019 Litium har fjernet all smerten og selvmordstankene 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 Skrevet 25. april 2019 Alt det dere sier om Litìum gjør at jeg vil gi det et forsøk. Anonymkode: 8a32b...53a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.