AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 Skrevet 27. april 2019 At høyt stressnivå kan utløse mens eller blødninger? Trodde jeg fikk mens i går kveld, men idag er det ikke noe. Har hatt store påkjenninger i det siste og lurer på om det har en sammenheng. Anonymkode: 67214...efc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 Skrevet 27. april 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: At høyt stressnivå kan utløse mens eller blødninger? Trodde jeg fikk mens i går kveld, men idag er det ikke noe. Har hatt store påkjenninger i det siste og lurer på om det har en sammenheng. Anonymkode: 67214...efc Stress kan hos meg påvirke menssyklusen og vekselvis store blødninger. Hormonforamdringer ved mye stress er ikke uvanlig tror jeg. Anonymkode: 618be...51e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 Skrevet 27. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: At høyt stressnivå kan utløse mens eller blødninger? Trodde jeg fikk mens i går kveld, men idag er det ikke noe. Har hatt store påkjenninger i det siste og lurer på om det har en sammenheng. Anonymkode: 67214...efc Jeg hadde forsinket mens når jeg var stressa. Godt mulig det. Anonymkode: 50a05...cd0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. april 2019 Skrevet 27. april 2019 Jeg hadde store blødninger hver gang jeg hadde mensen, og var ofte full i angst. Kanskje det har en sammeneng? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 Skrevet 27. april 2019 Fikk en blødning igjen idag. Men det var bare en. Bør jeg gå til lege? Anonymkode: 67214...efc 0 Siter
cilie Skrevet 27. april 2019 Skrevet 27. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk en blødning igjen idag. Men det var bare en. Bør jeg gå til lege? Anonymkode: 67214...efc Ingen her kan svare deg sikkert på det. Uregelmessige blødninger kan være - og er ofte - helt uskyldig, men det er umulig for noen her å være sikker på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 Skrevet 27. april 2019 6 minutter siden, cilie skrev: Ingen her kan svare deg sikkert på det. Uregelmessige blødninger kan være - og er ofte - helt uskyldig, men det er umulig for noen her å være sikker på. Jeg er henvist til gyn for andre ting og avventer til jeg har vært der. Jeg antar det er stress som er årsaken. Anonymkode: 67214...efc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.