Gå til innhold

Overgangsalder og ubehagelig kroppslukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dette sammenheng? Lukten er fremmed og veldig ubehagelig.

Anonymkode: b3a17...eaf

Kan komme av ting du spiser også - melk gir ofte en søtlig kroppslukt, ikke nødvendigvis på den gode måten. Noen matvarer du ikke har spist noe særlig av før, men har begynt med i det siste?

Kan det være noe med luktesansen din? Trenger jo ikke være kroppslukt, men at luktesansen er forstyrret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Lillemus skrev:

Kan komme av ting du spiser også - melk gir ofte en søtlig kroppslukt, ikke nødvendigvis på den gode måten. Noen matvarer du ikke har spist noe særlig av før, men har begynt med i det siste?

Kan det være noe med luktesansen din? Trenger jo ikke være kroppslukt, men at luktesansen er forstyrret.

For meg var det mest naturlig at det har sammenheng med overgangsalderen da det kom ca på samme tid og jeg ikke har endret på kostholdet. Lukten kan komme et par timer etter at jeg har dusjet og skiftet klær. Da vil jeg helst gå hjem fra jobb for å dusje og få på nye klær igjen.  Perioder ekstra ille, men andre tider går det bedre.

Anonymkode: b3a17...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg var det mest naturlig at det har sammenheng med overgangsalderen da det kom ca på samme tid og jeg ikke har endret på kostholdet. Lukten kan komme et par timer etter at jeg har dusjet og skiftet klær. Da vil jeg helst gå hjem fra jobb for å dusje og få på nye klær igjen.  Perioder ekstra ille, men andre tider går det bedre.

Anonymkode: b3a17...eaf

Du har ikke begynt på noen nye medisiner eller tilskudd i forbindelse med overgangsalderen? Du er helt sikker på at denne lukten er reell? Har du noen du kan spørre om de også kjenner denne lukten, eller om det bare er noe du innbiller deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med på det samme, men da jeg begynte på hormoner så forsvant lukten.  

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...