Gå til innhold

" Goddag mitt navn er Cox"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Færre og færre lytter på radio stod det i avisen. I utgangspunktet var lytterprosenten lav samhold med andre medium men hva tror dere denne trenden skyldes? Skyldes det DAB - problematikken. Eller at folk har så mye å velge på og så altfor lite tid.?

Anonymkode: 49ffe...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Replikken var vel "God aften, mitt navn er Cox".

Radio har i mange av de siste årene vært noe man hører på mens man driver med noe annet, for å for eksempel ha bakgrunnsmusikk. Nå kan man tilpasse denne "bakgrunnen" selv vha. smarttelefon. Det kan spille en rolle.

Noen gamle folk fikk nok radiovanene sine endret ufrivillig da FM-nettet ble stengt. Jeg kjøpte DAB-radio til min svært gamle far til jul da det var noen måneder igjen før FM ble skrudd av der han bodde. Jeg fant én eneste modell som så ut som en radio og som var enkel nok til at han kunne bruke den. Den hadde "gammeldagse" knotter, ikke fjernkontroll og ikke noe "forstyrrende" display. Den radioen var omtrent umulig å oppdrive i desember det året, det var nok flere enn jeg som skulle gi den bort til noen som helst ville hatt alt som det var :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke bare det at radiorepresentasjonene eller stoffet er blitt litt " si- rompa"  for folk flest. Ikke " fresjt" nok liksom. Mye repriser og lite stoff som står på egne ben. Men det gjelder jo så mye i media. Mye klipp og lim.

Anonymkode: 49ffe...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg har aldri likt radio. Det er lyd-forurensning. Kanaler som P4 spiller den samme gamle musikken år etter år.

 

Nei, radio det klarer jeg meg fint uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...