Gå til innhold

Kvinner: Hva slags bilder av menn tenner dere på?


Drømmeautomat

Anbefalte innlegg

Drømmeautomat

Når dere sexter med noen, hva slags bilder foretrekker dere da å få av menn? Jeg (mann) syns den mannlige kroppen virker så uinteressant, så ender opp med å sende bare dickpicks. Men det blir kjedelig i lengden(?). Så jeg lurer rett og slett hva jeg skal ta bilde av. Jeg er rimelig atletisk og slank, men har ikke masse muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Ok. Tenner du på lyd/stemme? Det virker som det er en del kvinner som gjør det.

For å presisere: Jeg snakker ikke om å sende intime bilder i vilden sky, men der man allerede har etablert kontakt og begge har uttrykt felles ønsker om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gargamel

Får du mye positiv respons på dickpics?

Hver gang jeg hører om fenomenet blir det omtalt som en slags trakassering å sende sånt, men det er tydeligvis ganske vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Gargamel skrev:

Får du mye positiv respons på dickpics?

Hver gang jeg hører om fenomenet blir det omtalt som en slags trakassering å sende sånt, men det er tydeligvis ganske vanlig.

Jeg håper jo han snakker om bilder sendt til en kjæreste!? Hadde jeg fått dickpics av en helt ukjent så hadde jeg blitt rimelig overrasket, men det hadde ikke vært spesielt opphissende tror jeg. Fra kjæresten derimot - det hadde vært noe helt annet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg håper jo han snakker om bilder sendt til en kjæreste!? Hadde jeg fått dickpics av en helt ukjent så hadde jeg blitt rimelig overrasket, men det hadde ikke vært spesielt opphissende tror jeg. Fra kjæresten derimot - det hadde vært noe helt annet. :) 

OK. Det er kanskje greit å forberede mottakeren på hva slags bilde det er. Ellers risikerer man at barna også ser slags bilde pappa har sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...