AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 Skrevet 1. mai 2019 Med fare for å høres ut som en hjelpetrengende spekulant ! For å få hjelp eller ikke hjelp virker det som du må gjennom en ganske duger mølle du lett kan være mørbanket før du kommer på utsiden av . Føler ikke jeg har mye å ruttt med når det kommer til å legge ut om nyanser i bedring og ikke bedring ..slikt må til for å bli fanget opp av prioriteringsveiledere ... og hva i orker ikke snakke egentlig , men nå begynte jeg å skrive . det siste følt meg rotete i hodet og mer eller mindre innsmørt med dysterhet og en følelse av at fordervelse er rett rundt hjørnet- den er tidvis sterk og dragninger kjennes i kroppen . Har på følelsen av at en må kunne komme med en skikkelig kostnadseffektiv argumentasjonsrekke for å bli lyttet til . Det har jeg ikke ork til. Tenkt dramatisk og misbrukt tablettene mine , ikke lyst til å bli satt bak lås og slå , ei eller å miste kontrollen ? Skrekk i meg etter å ha beholdt kontroll nok til at jeg kom meg vel tilbake i husets lune rede, uten blamering . Men hva skjedde under block out, tørr ikke tenke , men ingen spor etter annet en at jeg da var i ro og ble vekket. Så var ikke der bra og bør være en lærepenge for handling som sikrer unngåelse av the big bang . hva gjør jeg ? 1) fordufter og tenker at det rett og slett er grønn tankegang og global bærekraft mht ressursfordeling av organisk materie . Med min funksjonssvikt tror jeg noen syns jeg likner avfall , og en parasitt 2) Biter i alle sure epler som fins : les; spiser medikamenter som jeg har en bøtte av ( selv seponert dem alle ) og venter på nye giv . Vet litt om jevn dur og en skal ikke undervurdere stabilitet og et flatt hode i visse sammenhenger 3) Går og sier jeg kjenner styggen på ryggen tar kvelertak og at jeg lurer på om heg går opp i røyk , og i samme munnfull presisere jeg ikke vil noteres som selvmordstruende . 4) med fare for å bli oppfattet som en oppmerksomhetssyk verkebyll si jeg føler meg psyk og er redd.? Anonymkode: 2ba8f...021 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.