AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 Jeg har sluttet å ta Quetiapin etter et par ukers bruk, for de skal jeg ta ved forverring av sykdommen min. Saken er at jeg ikke greier å sove. Det har gått flere dager med lite søvn etter at jeg sluttet å ta det. Hva kan jeg gjøre for å få stabil søvn igjen? Anonymkode: a85a2...dd9 0 Siter
adhoc Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 (endret) Jeg trapper opp quetiapin til 300 mg ved behov (BPII), men står kontinuerlig på en liten dose for søvn (50 mg). Spør behandler om det kan være et alternativ for deg. Ved en så lav dose har quetiapin primært samme effekt som førstegenerasjons allergimedisiner (som vallergan og polaramin). Jeg må innimellom ta noen dager uten for å få tilbake søvneffekten. Av erfaring vil jeg si at det tar i overkant av en uke etter seponering før du får tilbake ditt gamle søvnmønster. I mitt tilfelle er ikke det søvnmønsteret mye å trakte etter, derav fast, liten dose Endret 2. mai 2019 av adhoc 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 4 minutter siden, adhoc skrev: Jeg trapper opp quetiapin til 300 mg ved behov (BPII), men står kontinuerlig på en liten dose for søvn (50 mg). Spør behandler om det kan være et alternativ for deg. Ved en så lav dose har quetiapin primært samme effekt som førstegenerasjons allergimedisiner (som vallergan og polaramin). Jeg må innimellom ta noen dager uten for å få tilbake søvneffekten. Av erfaring vil jeg si at det tar i overkant av en uke etter seponering før du får tilbake ditt gamle søvnmønster. I mitt tilfelle er ikke det søvnmønsteret mye å trakte etter, derav fast, liten dose Så godt å få så gode tips og råd, tusen takk! Anonymkode: a85a2...dd9 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.