Gå til innhold

Mister jeg nå igjen :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, for 8 mnd siden hadde jeg en spontanabort. 3 mnd før dette tok jeg ut p stav.. og for en uke siden fant jeg ut at jeg var gravid, ble så glad, for da hadde vi prøvd siden SA. For 2 dager siden hadde jeg en ganske sterk strek som var nesten som kontrollstreken, men idag er den mye svakere.. selvfølgelig er jeg nå veldig bekymret og veldig nedfor. Jeg skal være 5+1 idag...BB3952E5-42E7-4111-AB35-D06F0E14F3A8.thumb.jpeg.95e10acbace75f513c314c585a792a13.jpegStrekene skal vel være sterke på denne tiden ? Testene er tatt med billigstrimler fra eBay og babyplan sine tidligtester. Har også tatt en digital for 3 dager siden som viste 1-2 uker. Har stikkinger og murringer på venstre side ved eggstokk.. legger med et bilde jeg tok istad, dette er en eBay test. 

Har noen opplevd dette og hva var evt utfallet?går dette bare feil vei ? :(  Takk på forhånd. 

Anonymkode: b2b2e...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, for 8 mnd siden hadde jeg en spontanabort. 3 mnd før dette tok jeg ut p stav.. og for en uke siden fant jeg ut at jeg var gravid, ble så glad, for da hadde vi prøvd siden SA. For 2 dager siden hadde jeg en ganske sterk strek som var nesten som kontrollstreken, men idag er den mye svakere.. selvfølgelig er jeg nå veldig bekymret og veldig nedfor. Jeg skal være 5+1 idag...

Har noen opplevd dette og hva var evt utfallet?går dette bare feil vei ? :(  Takk på forhånd. 

Anonymkode: b2b2e...376

Ingen vits å ta flere tester når du har testet positivt vel? Du blør ikke og har ikke smerter (stikninger og murringer er ikke uvanlig) så da er det bare å avvente og se hva som skjer. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...