AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 @kupton og/eller andre. Anonymkode: d0ed2...a34 0 Siter
kupton Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 Stabil selvtillit er en egofunksjon. I lidelser der egostyrke er svak/redusert, ser en ofte svingende selvtillit. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 10 minutter siden, kupton skrev: Stabil selvtillit er en egofunksjon. I lidelser der egostyrke er svak/redusert, ser en ofte svingende selvtillit. Eksempler på lidelser med svak/redusert egostyrke? Anonymkode: d0ed2...a34 0 Siter
kupton Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksempler på lidelser med svak/redusert egostyrke? Anonymkode: d0ed2...a34 Personlighetsforstyrrelser og psykoser. 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 Jeg mener at selvtilliten min påvirkes av at jeg har bipolar. I mani er selvtilliten høy, i depresjon er den nærmest ikke eksisterende. Ellers er den ganske fornuftig. 0 Siter
Gjest Anbr42 Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 18 minutter siden, franklyscarlet skrev: Jeg mener at selvtilliten min påvirkes av at jeg har bipolar. I mani er selvtilliten høy, i depresjon er den nærmest ikke eksisterende. Ellers er den ganske fornuftig. Enig med deg. Selvtilliten veksler i takt med sykdommen. Det hjelper heller ikke på at jeg har en pf i tillegg. 0 Siter
kupton Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 21 minutter siden, franklyscarlet skrev: Jeg mener at selvtilliten min påvirkes av at jeg har bipolar. I mani er selvtilliten høy, i depresjon er den nærmest ikke eksisterende. Ellers er den ganske fornuftig. Ja, i bipolar er det selvsagt slik. Jeg oppfattet spørsmålet til å handle om når selvtilliten kan svinge i løpet av dagen eller som følge av enkelthendelser eller utsagn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.