AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 Er det typisk for suicidale personer at en er egoistisk og ikke evner å se andre enn seg selv? Anonymkode: 92586...231 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 Og hvordan forholder man seg til slike personer? Anonymkode: 92586...231 0 Siter
kupton Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 Nei, absolutt ikke for gruppen suicidal. Men for den gruppen som gjør mye ut av sin suicidalitet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 2 minutter siden, kupton skrev: Nei, absolutt ikke for gruppen suicidal. Men for den gruppen som gjør mye ut av sin suicidalitet. Ok. Jeg tenker også at personlighet kanskje spiller en viktig rolle i dette tilfellet.. Anonymkode: 92586...231 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 25 minutter siden, kupton skrev: Nei, absolutt ikke for gruppen suicidal. Men for den gruppen som gjør mye ut av sin suicidalitet. Er det god grunn til bekymring? Hvordan ville du behandlet en slik person? Hva ville du gjort om du var lege, eller om du var far? Anonymkode: 92586...231 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 Begynner å tenke bare mer og mer at jeg ikke kan gjøre noe. Vedkommede får bare ta sitt liv om det er det h*n vil.. jeg har gjort alt som står i min makt å gjør. Takk for svar. Anonymkode: 92586...231 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begynner å tenke bare mer og mer at jeg ikke kan gjøre noe. Vedkommede får bare ta sitt liv om det er det h*n vil.. jeg har gjort alt som står i min makt å gjør. Takk for svar. Anonymkode: 92586...231 Du må ikke gi opp, det er aldri for sent. Bare vær der iallefall for personen,men forstår det er vanskelig hvis hen er egoistisk. Men bare la hen være det,det er kanskje sykdom som ligger bak? Kontakte fatslege? 0 Siter
ISW Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begynner å tenke bare mer og mer at jeg ikke kan gjøre noe. Vedkommede får bare ta sitt liv om det er det h*n vil.. jeg har gjort alt som står i min makt å gjør. Takk for svar. Anonymkode: 92586...231 Jeg tror dessverre ikke du som pårørende får gjort noe mer enn du allerede har gjort her. Hvilke handlinger vedkommende foretar seg nå er i alle fall ikke ditt ansvar nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 1 time siden, issomethingwrong skrev: Jeg tror dessverre ikke du som pårørende får gjort noe mer enn du allerede har gjort her. Hvilke handlinger vedkommende foretar seg nå er i alle fall ikke ditt ansvar nå. H*n vil ikke høre på meg, så ja... Vet ikke mine arme råd lenger. Anonymkode: 92586...231 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: H*n vil ikke høre på meg, så ja... Vet ikke mine arme råd lenger. Anonymkode: 92586...231 Får h*n hjelp? Jeg tror ikke selv at jeg er egoistisk, men jeg er jo sikkert det. For jeg vil ikke mer, og da nytter det ikke at noen forteller meg det motsatte, da kan jeg finne på å bli sint. Og for meg hjelper det iallefall at noen utenfor hjelper til og. Fordi når jeg er dypt i grøften så klarer jeg ikke å tenke på noe annet, og når jeg er litt ute av det, så er jeg redd for at de nærmest meg skal hate meg for at jeg tenker sånn.. Anonymkode: 4f5d3...52f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.