Gå til innhold

Svie i penis hodet etter onani

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt problemer med onani i mange måneder nå...når jeg har fått utløsning begynner det og svi i penis munnen og jeg må tisse noe forferdlig mye..dette varer i minst 15min og opp til 30min. Jeg får det kanskje et par ganger i uka og det kommer helst når jeg har onanert om kvelden.

En venn av meg sa at det var gammel sæd som lå igjen i urin røret, er det fordi at jeg tar "den kjappe måten" når jeg onanerer?

ps: jeg er jomfru.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44818-svie-i-penis-hodet-etter-onani/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

det er vel ikke en kjønnssykdom? kan kjønnssykdommer oppstå viss du er jomfru? kan det være noe med at jeg fremdeles er i puberteten?

Smitgte av kjønnssykdommer er avhengig av fuktighet og varmer - så teoretisk er det mulig å bli smittet selv om man ikke har vært sammen med andre.

Det har nok heller å gjøre med at organet er mer følsomt i den perioden av livet som du er i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...