Gjest Anbr42 Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 (endret) Hvis avløpsrørene i vasken din tetter seg så er din "kriseplan" å bruke Plumbo for å avhjelpe, og få problemet til å forsvinne. Men så viser det seg at når du bruker denne flasken med Plumbo, så åpner ikke rørene seg slik du hadde forventet. Vasken er like tett selv om du har brukt Plumbo etter forskriftene. Det ble i tillegg en diger oversvømmelse på badet ditt. Hva tenker du da? At det er noe galt med rørene? At det er noe galt med blandingen i flasken som skyldes produksjonsfeil? Synes du at det var urimelig av deg å forvente at Plumbo skulle fungere mot tette rør når du på forhånd trodde at Plumbo var til for å brukes mot tette rør? Er det galt av deg å bli lei deg over at Plumbo ikke fungerte? Kan det tenkes at rørene hadde åpnet seg av seg selv uten bruk av Plumbo? Et det uetisk av deg å tenke at om Plumboblandingen (oppskriften) var riktig sammensatt så hadde rørene åpnet seg? Og om du tenker slik "klandrer" du da produsenten og "ansvarliggjør" dem for de fremdeles tette rørene? Bare lurer på hvordan du tenker, og du vet hvorfor. Endret 3. mai 2019 av Anbr42 0 Siter
frosken Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 Jeg har ikke lyst til å diskutere dette temaet med deg i en periode hvor du blir så provosert over mine oppfatninger. Jeg har ikke til hensikt å gjøre ting verre for deg, men jeg vil heller ikke late som om jeg er enig i ting jeg ikke er enig i. 1 Siter
Gjest Anbr42 Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 37 minutter siden, frosken skrev: Jeg har ikke lyst til å diskutere dette temaet med deg i en periode hvor du blir så provosert over mine oppfatninger. Jeg har ikke til hensikt å gjøre ting verre for deg, men jeg vil heller ikke late som om jeg er enig i ting jeg ikke er enig i. Men du blir jo provosert over mine oppfatninger? Men greit. Jeg skal la det ligge nå. God natt 0 Siter
frosken Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 35 minutter siden, Anbr42 skrev: Men du blir jo provosert over mine oppfatninger? Men greit. Jeg skal la det ligge nå. God natt Nei, jeg blir ikke provosert, men har klare motforestillinger mot en del av det du skriver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.