AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 Skrevet 4. mai 2019 8 timer siden, issomethingwrong skrev: Tusen takk for svar, alle sammen. Da drar jeg på treningssenter med badstu og gjør forsiktige øvelser og bytter mellom badstu og kaldt vann. Bruker også Paracet ved behov! En ting som også lindrer litt for meg er å forsiktig presse den varme kaffekoppen mot det ømme området hvis det er mulig. Det funker på brystet for min del. Hilsen ei som har hatt slike plager i mange år. Anonymkode: 27388...65a 0 Siter
Nattergalen Skrevet 5. mai 2019 Skrevet 5. mai 2019 Huff måtte nesten le litt av det med å sjekke blindsonen, kjenner meg igjen der 😅 Får samme type stressrelaterte skulder og nakkesmerter i eksamensperioder. Mitt beste råd er moderat/tung styrketrening, det må være litt tungt for at det skal «løsne opp». Nedtrekk og skulderpress er supert, i tillegg kan jeg varmt anbefale facepulls og omvendt flies. De øvelsene lindrer både akutte nakke/skuldersmerter, og forebygger stressrelatert hodepine. Har også god erfaring med kiropraktor, det kan være verdt et forsøk hvis det ikke blir bedre de neste dagene. God bedring 😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.