AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 Skrevet 5. mai 2019 Jeg har gjort så mye galt i det siste at jeg føler at jeg ikke fortjener å ha det bra, som en slags straff. Er det slik? Folk endrer seg mot meg, og da blir jeg usikker, men jeg forstår at det er berettiget. Anonymkode: 93b37...cb0 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort så mye galt i det siste at jeg føler at jeg ikke fortjener å ha det bra, som en slags straff. Er det slik? Folk endrer seg mot meg, og da blir jeg usikker, men jeg forstår at det er berettiget. Anonymkode: 93b37...cb0 Vanskelig å si når du gir så lite informasjon. Hvis du virkelig har gjort mye galt er det ikke umulig at folk straffer deg med en kald skulder. I og med at dette er postet på psykiatri sitter jeg med en mistanke om at det er du som straffer deg selv. Ikke godt å si. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort så mye galt i det siste at jeg føler at jeg ikke fortjener å ha det bra, som en slags straff. Er det slik? Folk endrer seg mot meg, og da blir jeg usikker, men jeg forstår at det er berettiget. Anonymkode: 93b37...cb0 Folk liker å ta igjen har jeg inntrykk av.... Du kan jo beklage oppførselen din. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort så mye galt i det siste at jeg føler at jeg ikke fortjener å ha det bra, som en slags straff. Er det slik? Folk endrer seg mot meg, og da blir jeg usikker, men jeg forstår at det er berettiget. Anonymkode: 93b37...cb0 Alle kan bli syke tenker bare jeg. Man må jo ikke tenke det verste først. Men det føler man jo selv. Ventet på bussen i dag tidlig og da stoppet det en stor bil med bevegelseshemmede barn som kanskje skulle til skolen. Den stod en liten stund før den kjørte videre da der var ingen barn som stod å ventet i dag. Tenkte for meg selv at noen kanskje var blitt syke men tenkte så at kanskje bare litt forkjølet eller allergisk så måtte være hjemme i dag. Er der ingen du stoler på som kan gi deg noe oppfatning om hva de synes. Om du har vært utenfor hva de oppfatter som din " normale væremåte". Kanskje du trenger bedre oppfølging av din lege. Anonymkode: 14ba4...98f 0 Siter
ISW Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 Dette er faktisk nevnt som et eget punkt i Hamiltons depresjonsskala, som gir 3 av 4 poeng. Det er nok grunn til å tro at det er depresjon og derfor urimelig skyldfølelse du har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.