Gjest Anbr42 Skrevet 5. mai 2019 Skrevet 5. mai 2019 Kan jeg spørre hen om det er andre typer medisiner som kan hjelpe meg med å holde meg mer stabil enn Lamictal, Effeksor, og Quetiapin mot min bp-lidelse? Eller er det frekt? Det kan jo hende det trengs et tillegg av noe slag, eller et bytte av noe. Eller annen dosering av de jeg allerede tar. Men jeg synes her og nå at det er så flaut og ekkelt å spørre om, for det kan da virke som om jeg ikke har tiltro til psykiateren og det denne har kommet frem til tidligere. Eller? Samtidig så føler jeg meg jo stabil nok også. Jeg er for det meste stabil, tror jeg. Så da er det vel bare å fortsette som før med de samme medisinene og i de samme dosene. (?) 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 (endret) Hvis du ikke spør om ting du faktisk lurer på og sier hvordan du egentlig har det kaster du bare bort timen. Det er vel frekkere enn spørsmålet. Endret 6. mai 2019 av Drømmeautomat 0 Siter
ISW Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 Du er IKKE stabil nok. I perioder har du det ganske grusomt virker det som. I mitt stille sinn har jeg lurt på om det er NA-påvirkingen fra høye doser Efexor som gjør at du utagerer, og om det hadde vært bedre med et rent SSRI. Det kan du jo evt høre med psykiateren din om? 0 Siter
Gjest Anbr42 Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 5 timer siden, issomethingwrong skrev: Du er IKKE stabil nok. I perioder har du det ganske grusomt virker det som. I mitt stille sinn har jeg lurt på om det er NA-påvirkingen fra høye doser Efexor som gjør at du utagerer, og om det hadde vært bedre med et rent SSRI. Det kan du jo evt høre med psykiateren din om? Ja, jeg innbiller meg at problemene økte etter at jeg begynte på Efexor. Skal ta det opp. 0 Siter
kupton Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 Det finnes ingenting du ikke kan spørre legen om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.