Gjest elina777 Skrevet 5. mai 2019 Skrevet 5. mai 2019 Har bestemt meg for at Gudsopplevelsene mine ikke var ekte, men del av psykose. Men jeg vil alltid ha en tvil, hva om de er ekte? Men jeg tror ikke Adam og Eva fantes, men Gudsopplevelsen sa sykdommen min har med Adam og Eva å gjøre og syndefallet og fordi jeg lekte sykehus med dukkene mine da jeg var barn. Ergo tror jeg det var psykose, da jeg ikke greier ta bibelen bokstavelig 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 15 timer siden, elina777 skrev: Har bestemt meg for at Gudsopplevelsene mine ikke var ekte, men del av psykose. Men jeg vil alltid ha en tvil, hva om de er ekte? Men jeg tror ikke Adam og Eva fantes, men Gudsopplevelsen sa sykdommen min har med Adam og Eva å gjøre og syndefallet og fordi jeg lekte sykehus med dukkene mine da jeg var barn. Ergo tror jeg det var psykose, da jeg ikke greier ta bibelen bokstavelig Det var nok psykose ja, du blir ikke straffet fordi du lekte sykehus med dukkene dine når du var liten. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 2 timer siden, stjernestøv skrev: Det var nok psykose ja, du blir ikke straffet fordi du lekte sykehus med dukkene dine når du var liten. Ifølge Gud er sykdommen en stor gave som gir meg kicks 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 2 minutter siden, elina777 skrev: Ifølge Gud er sykdommen en stor gave som gir meg kicks Det er ikke noen gave, det er heller en forbannelse! 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Det er ikke noen gave, det er heller en forbannelse! Ja du sier noe der 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 (endret) Men hjernen min lurte meg til å tro han jeg var forelska i styrte et spill og hadde planta et kamera i laptopen min og satt og fulgte med på meg, så den kan vel lure meg med Gud også ????????? Endret 6. mai 2019 av elina777 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 1 time siden, elina777 skrev: Men hjernen min lurte meg til å tro han jeg var forelska i styrte et spill og hadde planta et kamera i laptopen min og satt og fulgte med på meg, så den kan vel lure meg med Gud også ????????? Du kommer ingen vei med å gruble på dette... 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 Jeg har skapt min egen virkelighet, blitt tjukk fordi jeg lekte med barbien som hadde gravid mage og lekte den var lubben 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 Hvorfor skulle min egen hjerne lure meg? Sende masse tekstmeldinger og stemmer som ikke var virkelige? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 2 minutter siden, elina777 skrev: Hvorfor skulle min egen hjerne lure meg? Sende masse tekstmeldinger og stemmer som ikke var virkelige? Det er slikt hjernen gjør i psykose. Har hatt det selv. Så tegn på att gud trodde tankene som Satan implanterte var mine egne, så måtte jeg gjøre drastiske ting for å bevise ovenfor gud at de var ikke mine. Så hemmelige beskjeder over alt. Anonymkode: fa5e7...599 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er slikt hjernen gjør i psykose. Har hatt det selv. Så tegn på att gud trodde tankene som Satan implanterte var mine egne, så måtte jeg gjøre drastiske ting for å bevise ovenfor gud at de var ikke mine. Så hemmelige beskjeder over alt. Anonymkode: fa5e7...599 Slitsomt... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 Virker som psykose er noe man aldri kommer ut av synes jeg. Min far sa dog enkelte ganger at" i dag er du klar i øynene" uten at jeg vet helt hva han la i det. Jeg mener. Troen på at dette med Gudsopplevelse episode var psykose kan jo vel så godt være en " ny psykose" ikke sant. Anonymkode: f040b...ae3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.