AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 Har fått beskjed av behandleren min om at pakkeforløp nå er innført i psykiatrien. Forstod det som om de forskjellige diagnosene får et vist antall timer til utredning og behandling. Men samtidig forsto jeg på behandler at det ikke ville ha noen praktiske betydning for meg som har en kronisk psykoselidelse. Vi skulle vist fortsette behandlingen som før. Synes det høres litt rart ut ,vis det nå er innført bare et vist antall timer. Noen som vet mer ? Anonymkode: f27ec...e21 0 Siter
kupton Skrevet 6. mai 2019 Skrevet 6. mai 2019 Pakkeforløp setter ingen grenser oppover når det gjelder helsehjelp til en pasient. Pakkeforløp er en minstestandard som skal sikre at alle får en forsvarlig utredning og behandlingsoppstart. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 Rart man klarer alt det når det mangler så på fastleger overalt. Anonymkode: f8f69...727 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 Jeg mener forutsetter ikke sånne pakkeforløp at fastlegene er mye involvert. Anonymkode: f8f69...727 0 Siter
AJP Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 Da blir en vel pakker i stedet for pasienter og helsepersonellet logistikkmedarbeidere? Kanskje greiere å forholde seg til det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.