AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 I innlegget om katten lenger ned her blir det hevdet at borderline og bipolar er same shit. Det stemmer vel ikke. Anonymkode: f8acb...510 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 Det lurte jeg også på. Det er jo ikke det, men jeg lurte på hva vedkommende siktet til. Anonymkode: f3456...c68 0 Siter
kupton Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 Det er absolutt ikke det samme. Men det er mulig å ha begge lidelser samtidig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 5 timer siden, kupton skrev: Det er absolutt ikke det samme. Men det er mulig å ha begge lidelser samtidig. Spekulasjoner: Jeg lurer på om, samme hva man egentlig har, vil man ha det bedre med bipolar på papiret, pga holdninger til personer med borderline? Jeg har i alle fall det, bedre kommunikasjon med og relasjon til dem som skal hjelpe meg. Eller hadde jeg blitt verre, hvis jeg var borderline og møtt som bipolar? Anonymkode: c512b...196 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.