AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 Kupton: vil du hjelpe meg å forstå dette med suicidal adferd og hva en slik adferd gjør med personen selv og med omgivelsene? Det er jo et spill med døden? Anonymkode: 767b8...0e9 0 Siter
kupton Skrevet 8. mai 2019 Skrevet 8. mai 2019 En persons adferd er i stor grad styrt av personlighet. Derfor kan jeg ikke skrive noe generelt om suicidal adferd. Adferden hos en person med suicidale tanker vil variere alt etter personens personlighet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 Skrevet 8. mai 2019 11 timer siden, kupton skrev: En persons adferd er i stor grad styrt av personlighet. Derfor kan jeg ikke skrive noe generelt om suicidal adferd. Adferden hos en person med suicidale tanker vil variere alt etter personens personlighet. Hvis jeg sier pf cluster B. Er det da mulig å si noe? Anonymkode: 767b8...0e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 Skrevet 8. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg sier pf cluster B. Er det da mulig å si noe? Anonymkode: 767b8...0e9 Når du selv vet hvilken diagnosegruppe, og antakelig også diagnosen, så kan du vel bare lese deg opp selv? Anonymkode: 73f23...485 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 Skrevet 9. mai 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du selv vet hvilken diagnosegruppe, og antakelig også diagnosen, så kan du vel bare lese deg opp selv? Anonymkode: 73f23...485 Ok. Da er det mange her inne som kan la være å spørre men lese seg opp selv. Anonymkode: 767b8...0e9 0 Siter
kupton Skrevet 9. mai 2019 Skrevet 9. mai 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg sier pf cluster B. Er det da mulig å si noe? Anonymkode: 767b8...0e9 Det er det. Den suicidale adferden har samme mønster som når de er i andre vanskelige situasjoner i livet. Det er som med alle andre: Uheldige adferdsmønstre forsterkes i personlige kriser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.