Gutt35 Skrevet 8. mai 2019 Skrevet 8. mai 2019 Hei. Er det noen her inne som har erfaring med Wellbutrin? Er det normalt med økt angst og deprisjon i start fasen. Jeg gått på den i 14 dager nå og syns ikke hatt noe veldig god effekt av den. Hilsen fra gutt 35. 0 Siter
Gjest Anbr42 Skrevet 8. mai 2019 Skrevet 8. mai 2019 Sliter du med angst i utgangspunktet er Wellbutrin medisinen fra helvete! I alle fall min erfaring. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 Skrevet 8. mai 2019 Ja. Ok. Ikke alltid det virker slik man ønsker. Og folk reagerer vell kanskje forskjellig og. Legen min mente jeg burde vertfall gi medisinen 4 uker for og se om det gir effekt. Blir jeg akutt være så får jeg kontakte legen og få akutt time tenker jeg. Anonymkode: eb41a...560 0 Siter
Villanda Skrevet 8. mai 2019 Skrevet 8. mai 2019 (endret) 1 time siden, Gutt35 skrev: Hei. Er det noen her inne som har erfaring med Wellbutrin? Er det normalt med økt angst og deprisjon i start fasen. Jeg gått på den i 14 dager nå og syns ikke hatt noe veldig god effekt av den. Hilsen fra gutt 35. Vanlig ettersom jeg har forstått. Selv ble jeg bare søvnig de første dagene. Høres sikkert rart ut. Hadde forberedt meg på indre uro og søvnvansker. Du har prøvd SSRI eller Tolvon/Remeron uten effekt? Endret 8. mai 2019 av Villanda 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 Skrevet 8. mai 2019 Jeg forsøkt brintellix 10 mg Tidligere brukt cymbalta 60 mg i 10 år. Men valgte slutte på den på grunn av bivirkninger. Anonymkode: eb41a...560 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.