Gå til innhold

å blø mensblod igjennom buksa selv når jeg bruker voksenbeie


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

blodet renner på en måte i og igjennom bleia og lager diger blod-urin flekk på buksa mi. hvordan skal det kunne gå an å blø så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

blodet renner på en måte i og igjennom bleia og lager diger blod-urin flekk på buksa mi. hvordan skal det kunne gå an å blø så mye?

Kanskje du ikke skifter ofte nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Kanskje du ikke skifter ofte nok?

jeg skifter hver dag 2 ganger daglig. dette har aldri skjedd meg før.

 

jeg har faktisk gått uvitende med buksa full av blo på rumpa i dag på jobb. huff.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

jeg skifter hver dag 2 ganger daglig. dette har aldri skjedd meg før.

2 ganger??? Du må bytte mye oftere. På det verste byttet jeg annenhver time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
5 minutter siden, Lillemus skrev:

2 ganger??? Du må bytte mye oftere. På det verste byttet jeg annenhver time.

trenger ikke bytte mer enn to ganger daglig når jeg bruker de digre bleiene. men jeg bytter såklart om det blir fullt opp. men om jeg har vanlige bind må jeg jo selsagt skifte 4 ganger daglig, men når jeg har på voksenbleie så skifter jeg ca 2 ganger. jeg bruker vanlige bind 3 mensdag og resten for da blør jeg ikke så heftig.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
11 minutter siden, Lillemus skrev:

Kanskje du ikke skifter ofte nok?

vanlig bind skifter jeg minst 4 ganger daglig men bleier er ikke nødvendig å skifte så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

trenger ikke bytte mer enn to ganger daglig når jeg bruker de digre bleiene. men jeg bytter såklart om det blir fullt opp. men om jeg har vanlige bind må jeg jo selsagt skifte 4 ganger daglig, men når jeg har på voksenbleie så skifter jeg ca 2 ganger. jeg bruker vanlige bind 3 mensdag og resten for da blør jeg ikke så heftig.

Jeg synes du heller skal bruke vanlige bind og skifte oftere, det er ikke god hygiene å skifte så sjeldent. Ja, jeg vet man ofte ikke skifter i løpet av natten, men jeg ville allikevel ikke gått så lenge på dagtid uten å skifte når det ikke er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

trenger ikke bytte mer enn to ganger daglig når jeg bruker de digre bleiene. men jeg bytter såklart om det blir fullt opp. men om jeg har vanlige bind må jeg jo selsagt skifte 4 ganger daglig, men når jeg har på voksenbleie så skifter jeg ca 2 ganger. jeg bruker vanlige bind 3 mensdag og resten for da blør jeg ikke så heftig.

Når du blør igjennom er det et tegn på at du må skifte oftere, evt betyr det at bindet/bleien ikke er tett nok på kroppen. Du kan prøve å bruke veldig stram truse, slik at bindet holder seg bedre på plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
14 timer siden, Blomsterfluen skrev:

blodet renner på en måte i og igjennom bleia og lager diger blod-urin flekk på buksa mi. hvordan skal det kunne gå an å blø så mye?

Jeg blødde veldig mye og gikk med nattbind om dagen, men skiftet veldig ofte. De sa jeg blødde så mye pga muskelknuter, og jeg fikk noe for å minske blødningen, men turte ikke ta det. Kanskje du kan få det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg blødde veldig mye og gikk med nattbind om dagen, men skiftet veldig ofte. De sa jeg blødde så mye pga muskelknuter, og jeg fikk noe for å minske blødningen, men turte ikke ta det. Kanskje du kan få det?

jeg ska spørre legen i,juni. jeg har tusenvis av åreknuter på lårene mine. de er blåe og lilla.

 

jeg fant ut hvorfor jeg blødde igjennom bleia i går. trusa hadde ikke holdt,bleia på plass, så bleia hadde vridd seg. det var ikke fordi jeg hadde skiftet for sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 timer siden, Blomsterfluen skrev:

jeg ska spørre legen i,juni. jeg har tusenvis av åreknuter på lårene mine. de er blåe og lilla.

 

jeg fant ut hvorfor jeg blødde igjennom bleia i går. trusa hadde ikke holdt,bleia på plass, så bleia hadde vridd seg. det var ikke fordi jeg hadde skiftet for sjelden.

Ok. 

Jeg og har mange åreknuter, fikk det da jeg var gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. 

Jeg og har mange åreknuter, fikk det da jeg var gravid. 

ok. det merkelige med meg er, at jeg aldri har vært gravid men har åreknuter som en 80 åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. det merkelige med meg er, at jeg aldri har vært gravid men har åreknuter som en 80 åring.

Det er vel bare sånn mann kan få men det er ikke farlig, jeg fikk masse når jeg var 20 år og har hatt det siden det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...