AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 Skrevet 9. mai 2019 DPS er ganske sikre på at de har funnet Asperger. Det kan nok forklare hvorfor jeg føler meg så annerledes hele livet. Saken er at jeg har møtt enkelte andre med diagnosen, og de er virkelig ikke noe å ønske å bli som. De har ofte ikke utstråling, skiller seg ut selv om man ikke alltid kan sette fingeren på HVA og er ofte lite selvstendige. Klarer liksom aldri å stole på dem Vi er rett og slett svakere. Jeg har en sorg over en mann jeg ikke helt kommer over....han har IKKE as. Føler det gjelder andre regler for oss med as.. Anonymkode: f0a57...507 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 Skrevet 9. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: DPS er ganske sikre på at de har funnet Asperger. Det kan nok forklare hvorfor jeg føler meg så annerledes hele livet. Saken er at jeg har møtt enkelte andre med diagnosen, og de er virkelig ikke noe å ønske å bli som. Du BLIR vel ikke en annen enn du er nå selv om du får en Asperger-diagnose? Anonymkode: 2c8ae...388 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 Skrevet 9. mai 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Saken er at jeg har møtt enkelte andre med diagnosen, og de er virkelig ikke noe å ønske å bli som. Anonymkode: f0a57...507 Alle med asperger er forskjellige, ikke sikkert du er som dem, du kan jo håpe ihvertfall Anonymkode: 0db49...111 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.