usikker Skrevet 10. mai 2019 Skrevet 10. mai 2019 Jeg holder på å trappe ned på efexor. Mer nå på 37,5 mg. Har store plager. Neste uke er planen å stoppe helt. Men er det noe poeng å ta efexor hver annen dag i en uke, for så å stoppe helt? Vil det gjøre seponerinen noe lettere? Ennå en uke på 37,5 mg er det bare å utsette problemet? Eller skal jeg bare «rive plasteret av» på mandag? jeg er dessverre en av de som blir meget plaget m angst/uro/panikk ved oppstart og nedtrapping av AD..... Takk til de som leser 0 Siter
usikker Skrevet 10. mai 2019 Forfatter Skrevet 10. mai 2019 1 time siden, kupton skrev: Hvor lenge har du brukt 37,5? Bare en uke... @kupton 0 Siter
usikker Skrevet 10. mai 2019 Forfatter Skrevet 10. mai 2019 27 minutter siden, kupton skrev: Fortsett tre uker til. OK takk gode kupton. Tre uker til m 37,5 mg, så går «plasteret av»! Bruker i tillegg 40 mg fontex og 2 mg Fluanxol , disse skal jeg dog fortsette med. Muliengs gå ned til 1 mg fluanxol med tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.