Gå til innhold

Svimmel i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vært forkjølet med bronkitt svært lenge. Kanskje gått for tidlig ut?

Anonymkode: a9c09...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alle har så nok i dag føler jeg. Vi kan klappe sammen nårsomhelst. 

Anonymkode: a9c09...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føles som å ha " gått på en smell" og slått seg gul og blå.

Hva kan det være?

Anonymkode: a9c09...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Verden er full av oppofrende sjeler som knapt rekker å handle noe til seg selv. Vanskelig å forstå all kritikk omkjøpehysteri og spillegalskap. Post er det også så sjelden.

Anonymkode: a9c09...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Druer er ikke noe " sykemat" som jeg trodde når jeg har besøkt andre.

Anonymkode: a9c09...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle har vi så evig nok i dag tror jeg med konfirmasjoner og alt.😊

Anonymkode: a9c09...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle har vi så evig nok i dag tror jeg med konfirmasjoner og alt.😊

Anonymkode: a9c09...e4a

Det er helt frivillig hvor mye ståk man vil gjøre utav en konfirmasjon. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle har så nok i dag føler jeg. Vi kan klappe sammen nårsomhelst.

Vær forsiktig med å utvide dine egne følelser til "alle". 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle har vi så evig nok i dag tror jeg med konfirmasjoner og alt.😊

Anonymkode: a9c09...e4a

Skulle ønske du kunne skrevet med nick, for da kunne jeg ha hoppet over mesteparten av trådene og innleggene du skriver. Mye av det du poster her inne er det jeg vil kalle spam.

Anonymkode: 8bc96...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men du har som vanlig rett. Alt er ikke noe å drive med. Jeg finner meg et annet sted fra nå av.😊

Anonymkode: a9c09...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anbr42
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men du har som vanlig rett. Alt er ikke noe å drive med. Jeg finner meg et annet sted fra nå av.😊

Anonymkode: a9c09...e4a

All ære til deg om du greier det. I likhet med meg ser det ut til at du stadig prøver å slutte å være her inne. Og i likhet med meg, går ikke disse forsøkene så veldig bra. 

Men om vi mobiliserer sterk vilje og standhaftighet klarer vi det nok til slutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men du har som vanlig rett. Alt er ikke noe å drive med. Jeg finner meg et annet sted fra nå av.😊

Anonymkode: a9c09...e4a

Det var en anonym som skrev dette, så du kan ikke vite om vedkommende vanligvis har rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenk ikke på meg. Alt koster i dag å delta på alt mulig. Men kanskje man burde informere bedre i forkant om hva tingene innebærer? Tenker spesielt tilbake til skoletiden. Mang en person ville nok valgt annerledes hadde de kunnet. Men i vår tid tenker man bare på å " flagge ut landet". Vi blir lurt trill rundt tror jeg. Og ikke av jeg.

Jeg hadde uansett på grunn av helsa tenkt å trekke meg tilbake for å redde restene av" havariet mitt liv." Alle har vi nok med å ta vare på oss selv i dag føler jeg. Ønsker alle alt godt videre og veldig fin 17.mai med mye is og brus.. Håper været holder.😊😊😊

Anonymkode: a9c09...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg mener ikke at man bør bare ukritisk " slenge neppå med brus, og is og eggedosis og pølse". Spesielt vi her på forum som er her under foregivende av helseproblem ofte som innbefatter spiseforstyrrelser. Enkelte kunne tro man prøvet å drunkne sine sorger og bekymringer. Alt er ikke bare i dag.  Alle kan bli syke.

Anonymkode: a9c09...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du har som vanlig rett. Alt er ikke noe å drive med. Jeg finner meg et annet sted fra nå av.😊

Anonymkode: a9c09...e4a

Jeg mener ikke at du skal slutte å være her, men kanskje begrense deg litt, det kan bli litt too much. Eventuelt kan du skrive under nick slik at det blir enklere å velge det man vil lese. Jeg leser en god del av det du poster, men i det siste så har det flommet over av innlegg fra deg. Man må ikke poste alt man tenker på et forum, kanskje det å skrive dagbok kunnet vært noe for deg, eller en blogg.

Anonymkode: 8bc96...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenk ikke på meg. Jeg vil gjøre alt for å begrense meg. Egen økonomi og helse forteller meg sitt.Det holder å bli husket av en i livet og " Google" husket jo meg på dagen med tegnefigurer og alt.😊

(Kanskje vinner jeg i lotto også. Er med denne uke men det er lenge siden sist) Tvi tvi.😊

Adjø, adjø...😎

Anonymkode: a9c09...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der finnes andre ting å drive med enn data. Jeg har ikke planer om å "bli helt slappfisk "av den grunn. Min egen helse og økonomi går først. Bedre før enn aldri.😊

Anonymkode: a9c09...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri ønsket krangel eller strid og uenigheter eller krig og fordervelse av noen art. Bruk av media,psykiatri  og  fremtidige helseimplikasjoner er vel også veldig mye uutforsket grunn så langt. Kommer ofte ikke så godt frem synes jeg. Alt er ikke noe for alle tror jeg bare.

Anonymkode: a9c09...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ting kan bare bli for tungt for alle og man bare trenger noe medisiner. Jeg vil bestille time hos legen før sommerferie.

Anonymkode: a9c09...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...