AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 Skrevet 12. mai 2019 Hvordan hadde du taklet en person som hakker, kritiserer, dømmer, snakker nedsettende osv om deg og andre? Hva hadde du sagt til vedkommende for å få slutt på det? Anonymkode: 95447...93e 0 Siter
Gjest Anbr42 Skrevet 12. mai 2019 Skrevet 12. mai 2019 Bare å overlate vedkommende til sin egen elendighet. Slik atferd går mest utover henselv uansett. Hold bare avstand til vedkommende. Dette er ikke noen du trenger å ha i din omgangskrets. Vil tippe flere har gjort seg sine oppfatninger og erfaringer om denne personen, og derfor tar ting som renner ut av kjeften på hen med en klype salt. Slike problemstillinger, og hvordan man håndterer dem, tror jeg er veldig aldersbetinget. Tror man må bikke 40 for å få en slik holdning til dette som jeg har 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 12. mai 2019 Skrevet 12. mai 2019 Hvis personen sa noe nedsettende om meg håper jeg at jeg først ville møtt det med overskudd og et visst humør: Sagt meg enig i det personen sa og spunnet videre på det i en overdrivelse som gikk mot det absurde. Hvis personen ikke hadde tatt dette hintet og sett humoren i det ville jeg forhåpentligvis sagt fra direkte at jeg ikke aksepterer den måten å bli snakka til på. Hvis personen snakka dritt om andre tror jeg at jeg ville gått langt for å framheve de positive egenskapene deres. Personen som kommer med dette drittpreiket har det nok ganske vanskelig å trist og er kanskje ikke helt klar over konsekvensene av det, det kan være verd å huske. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 Skrevet 13. mai 2019 Alle har vi noe som gnager i sjelen tror jeg. Kanskje et uttrykk for noe slikt. Anonymkode: 0e242...bac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 Skrevet 13. mai 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle har vi noe som gnager i sjelen tror jeg. Kanskje et uttrykk for noe slikt. Anonymkode: 0e242...bac Jeg mener enkelte lever kanskje et stusselig liv. Kanskje sykehjemspasient. Anonymkode: 0e242...bac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 Skrevet 13. mai 2019 Jeg mener det kan jo være et rop om hjelp. Enkelte mennesker trenger mere hjelp enn andre. Media griper oftest tak i alle de veldig fornøyde synes jeg. Anonymkode: 0e242...bac 0 Siter
laban Skrevet 13. mai 2019 Skrevet 13. mai 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Media griper oftest tak i alle de veldig fornøyde synes jeg. Har ikke du skrevet tidligere at du nesten ikke orker å høre / lese nyheter pga. all elendigheten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.