usikker Skrevet 12. mai 2019 Skrevet 12. mai 2019 😊 I en kapsel 37,5 mg Venlafaxin er det ca 147 granulat/korn 18,7 mg er ca 73 korn 9,3 mg er ca 36 korn 4,6 mg er ca 18 korn !!!!!!!!!!!!!!! Hvorfor dette regnestykket? Jo, det er så ille å trappe ned på Efexor/Venlafaxin... Jeg tror jeg går for denne «tabellen», kanskje en uke på hver dose? Phu! Blir litt pludrete bare... må få meg en bedre pinsett😊 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 Skrevet 12. mai 2019 36 minutter siden, usikker skrev: 😊 I en kapsel 37,5 mg Venlafaxin er det ca 147 granulat/korn 18,7 mg er ca 73 korn 9,3 mg er ca 36 korn 4,6 mg er ca 18 korn !!!!!!!!!!!!!!! Hvorfor dette regnestykket? Du deler på to (halverer) hele veien. Anonymkode: abae5...9d0 0 Siter
usikker Skrevet 12. mai 2019 Forfatter Skrevet 12. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du deler på to (halverer) hele veien. Anonymkode: abae5...9d0 Ja?? Å regne er ikke vanskelig her, det er det å telle kornene som er stress.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 Skrevet 12. mai 2019 10 minutter siden, usikker skrev: Ja?? Å regne er ikke vanskelig her, Hvorfor spør du da. 10 minutter siden, usikker skrev: det er det å telle kornene som er stress.. Da får du kjøpe deg en vekt med nøyaktighet på et tidels gram så du slipper telle. https://www.teknikmagasinet.no/produkter/hjemmeelektronikk/husholdningsdingser/kjokkenutstyr-vekter/pocket-scale Anonymkode: abae5...9d0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 Skrevet 12. mai 2019 Jeg gjorde det samme da jeg skulle trappe ned og seponere Efexor. Jeg lurer på hvorfor noen av oss får så ubehagelige bivirkninger. Jeg ble svimmel, sov veldig tungt (vanskelig å våkne) fikk støt i hodet osv. Er det slik hos deg også? Anonymkode: a6a86...00d 0 Siter
ISW Skrevet 12. mai 2019 Skrevet 12. mai 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spør du da. Da får du kjøpe deg en vekt med nøyaktighet på et tidels gram så du slipper telle. https://www.teknikmagasinet.no/produkter/hjemmeelektronikk/husholdningsdingser/kjokkenutstyr-vekter/pocket-scale Anonymkode: abae5...9d0 Den blir altfor unøyaktig dessverre. Du må ned på milligram (tusendels gram) for at dette skal fungere. 0 Siter
usikker Skrevet 12. mai 2019 Forfatter Skrevet 12. mai 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det samme da jeg skulle trappe ned og seponere Efexor. Jeg lurer på hvorfor noen av oss får så ubehagelige bivirkninger. Jeg ble svimmel, sov veldig tungt (vanskelig å våkne) fikk støt i hodet osv. Er det slik hos deg også? Anonymkode: a6a86...00d Min erfaring denne første uken med nedtrapping er økt angst, panikkanfall, skjelvinger, hodepine, vanskelig å sove. Angsten har vært så vanskelig at jeg har holdt meg inne. Kroppen er fulle av uro. 0 Siter
usikker Skrevet 12. mai 2019 Forfatter Skrevet 12. mai 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spør du da. Da får du kjøpe deg en vekt med nøyaktighet på et tidels gram så du slipper telle. https://www.teknikmagasinet.no/produkter/hjemmeelektronikk/husholdningsdingser/kjokkenutstyr-vekter/pocket-scale Anonymkode: abae5...9d0 Jeg spurte ikke om regnestykket... var mer ment som et tankekors på hvor strevsomt det er å telle alle de bittesmå kornene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 Skrevet 12. mai 2019 1 time siden, usikker skrev: Min erfaring denne første uken med nedtrapping er økt angst, panikkanfall, skjelvinger, hodepine, vanskelig å sove. Angsten har vært så vanskelig at jeg har holdt meg inne. Kroppen er fulle av uro. Kjenner meg igjen i alt unntatt panikkanfall og søvn. Anonymkode: a6a86...00d 0 Siter
Villanda Skrevet 12. mai 2019 Skrevet 12. mai 2019 7 timer siden, usikker skrev: 😊 I en kapsel 37,5 mg Venlafaxin er det ca 147 granulat/korn 18,7 mg er ca 73 korn 9,3 mg er ca 36 korn 4,6 mg er ca 18 korn !!!!!!!!!!!!!!! Hvorfor dette regnestykket? Jo, det er så ille å trappe ned på Efexor/Venlafaxin... Jeg tror jeg går for denne «tabellen», kanskje en uke på hver dose? Phu! Blir litt pludrete bare... må få meg en bedre pinsett😊 Du er flink. Har gjort ca det samme under nedtrapping før, men har da tatt det på rus. Tips: Det finnes et synonympreparat med større og færre "korn". Husker ikke hvilket. Den forskjellen som kan være mellom ulike generika spiller kanskje ikke så stor rolle i en nedtrappingsprosess(?). 1 Siter
usikker Skrevet 13. mai 2019 Forfatter Skrevet 13. mai 2019 13 timer siden, Villanda skrev: Du er flink. Har gjort ca det samme under nedtrapping før, men har da tatt det på rus. Tips: Det finnes et synonympreparat med større og færre "korn". Husker ikke hvilket. Den forskjellen som kan være mellom ulike generika spiller kanskje ikke så stor rolle i en nedtrappingsprosess(?). Takk @Villanda. 🌻 0 Siter
usikker Skrevet 13. mai 2019 Forfatter Skrevet 13. mai 2019 Men dere? Man må ta granulatene i kapsel? De kan ikke type strøs over joghurt? Noen som vet? 0 Siter
Villanda Skrevet 13. mai 2019 Skrevet 13. mai 2019 3 timer siden, usikker skrev: Men dere? Man må ta granulatene i kapsel? De kan ikke type strøs over joghurt? Noen som vet? Spiller ingen rolle så lenge du ikke knuser eller tygger det. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.