Gå til innhold

Navnefest. Gavetips? Gutt 8 mnd.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har gavetips? 

Fra gammelonkel og gammeltante.

Anonymkode: 1c6e3...61a

Rørospledd, finnes også i barnestørrelse.

Noen kjøper et frukttre til dåp / navnefest, men det forutsetter jo at de har hage og har tenkt å bli boende en tid da.

Noen kjøper årgangsvin, det synes ikke jeg personlig noe om, men...

Noen kjøper kunst.

En fin eventyrbok eller sangbok.

En liten, skikkelig ryggsekk til den lille begynner i barnehagen.

Begge mine fikk medlemsskap i det lokale boligbyggelaget slik at de har et bra medlemsnummer der når den tid kommer at de skal inn på boligmarkedet (det koster ikke stort, i Tobb koster det 100,- i innmelding og så er det gratis frem til man fyller 18 år tror jeg), deretter 100,- i året om man ikke bor i Tobb-bolig, gratis om man gjør det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har gavetips? 

Fra gammelonkel og gammeltante.

Anonymkode: 1c6e3...61a

Ca pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

500

Anonymkode: 1c6e3...61a

Mummi kopp +!skål?

Røros babypledd?

Et bilde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillemus skrev:

Begge mine fikk medlemsskap i det lokale boligbyggelaget slik at de har et bra medlemsnummer der når den tid kommer at de skal inn på boligmarkedet (det koster ikke stort, i Tobb koster det 100,- i innmelding og så er det gratis frem til man fyller 18 år tror jeg), deretter 100,- i året om man ikke bor i Tobb-bolig, gratis om man gjør det.

 

Er det virkelig gratis i Tobb frem til man fyller 18, sikker på at det ikke er giver som betaler? 

Obos-medlemskap koster 500 ved innmelding og deretter 200 pr. år. Betales av giver frem til man gir beskjed om noe annet. Jeg betaler for ett slikt medlemskap og kommer til gi ett nytt til høsten.  

Alt for viktig til at det kan overlates til foreldre😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, E7H7 skrev:

Er det virkelig gratis i Tobb frem til man fyller 18, sikker på at det ikke er giver som betaler? 

😉

Nå måtte jeg sjekke. I Tobb koster det 400,- i innmelding og er gratis til man fyller 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Nå måtte jeg sjekke. I Tobb koster det 400,- i innmelding og er gratis til man fyller 18.

Det var rimelig! Forutsatt at man faktisk opparbeider fordeler på vanlig måte. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, E7H7 skrev:

Det var rimelig! Forutsatt at man faktisk opparbeider fordeler på vanlig måte. 

 

Klart man gjør det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker

Jeg har kjøpt «den store eventyrboka» til 149 kr (nedsatt fra 399,-). 

Noen som har tips til hva jeg kan kjøpe ved siden av? 

Har lett og lett.... 

Klær er heller ikke så lett, gutten har også mange som strikker klær til han. Tenkte på Janus ullsett eller noe slikt, har også sett på regnsett og utedress på Stormberg. 

*hjelp...*

Anonymkode: 1c6e3...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt «den store eventyrboka» til 149 kr (nedsatt fra 399,-). 

Noen som har tips til hva jeg kan kjøpe ved siden av? 

Har lett og lett.... 

Klær er heller ikke så lett, gutten har også mange som strikker klær til han. Tenkte på Janus ullsett eller noe slikt, har også sett på regnsett og utedress på Stormberg. 

*hjelp...*

Anonymkode: 1c6e3...61a

Vet ikke hvor godt det passer til navnefest, men jeg gir alltid Brio klovn til barn når de nærmer seg ett år. Akkurat rundt den alderen, så liker de fleste denne leken. https://www.prisjakt.no/product.php?p=2774738 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...