AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 Skrevet 13. mai 2019 Jeg takler ikke sinne eller negativitet, hvis jeg opplever at noen blir sint på meg så vil jeg ikke ha noe med de å gjøre, jeg avslutte relasjonen tvert, det spiller ikke om det er en søster eller venn. Jeg har vokst opp under grov omsorgssvikt å vold, tror dere det er derfor jeg går rett i vrangen? Jeg skulle ønske jeg ikke var sån men jeg klarer ikke å snu følelsene jeg får. Anonymkode: b98cc...19c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 Skrevet 13. mai 2019 Jeg reagerer likedan, men jeg kutter ikke ut folk for det. Jeg vet at det er meg og ikke andre det er noe galt med. Anonymkode: 14295...f3e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 Skrevet 13. mai 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg reagerer likedan, men jeg kutter ikke ut folk for det. Jeg vet at det er meg og ikke andre det er noe galt med. Anonymkode: 14295...f3e Jeg klarer ikke det, jeg får angst å går helt i vranglås. Eneste jeg har klart å gått tilbake til etter noen mnder er min mor. Nå har jeg gjort noe i beste hensikt, trodde jeg gjorde noe fint men ble kjeftet huden full, av en nært familie medlem å jeg vet jeg ikke kommer til å prate mer med den personen igjen. Jeg la meg selvfølgelig langflat å beklaget, men nå hater jeg henne. Ts Anonymkode: b98cc...19c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.