Gå til innhold

14 dager igjen på flytting og jeg stresser sånn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har pakket det meste klart. Venter bare på å få hjelp til å få det fraktet bort. Mye møbler som skal kastes. Gammelt og slitt. Mulig jeg er noe utålmodig men er vant til at jeg ofte ikke får hjelp tidsnok. Jeg har en tidsfrist på å få alt bort. Alt skal vaskes ned osv. Men det er ennå 14 dager igjen til jeg skal gi fra meg leiligheten. 

Kjenner du på stress i en slik situasjon? Jeg har funnet ut at jeg får bare roe ned og håpe jeg får gjort alt rent og i orden tidsnok. 

Anonymkode: 7fd21...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har pakket det meste klart. Venter bare på å få hjelp til å få det fraktet bort. Mye møbler som skal kastes. Gammelt og slitt. Mulig jeg er noe utålmodig men er vant til at jeg ofte ikke får hjelp tidsnok. Jeg har en tidsfrist på å få alt bort. Alt skal vaskes ned osv. Men det er ennå 14 dager igjen til jeg skal gi fra meg leiligheten. 

Kjenner du på stress i en slik situasjon? Jeg har funnet ut at jeg får bare roe ned og håpe jeg får gjort alt rent og i orden tidsnok. 

Anonymkode: 7fd21...456

Alle ville vel bli litt stresset i en slik situasjon, og særlig når det er faktorer en ikke rår over selv. Det er helt menneskelig, ikke farlig, og det går over :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er ennå 14 dager igjen til jeg skal gi fra meg leiligheten. 

Det er ganske mye tid. Spar det høyeste stressnivået til du virkelig har dårlig tid.

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du på stress i en slik situasjon?

Flytting er jo ganske stressende. Men heldigvis er det mye man kan planlegge. Her er en sjekkliste (jeg sier ikke at du skal bruke penger på dette, men se om det er noe du har glemt): https://www.flytteportalen.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, laban skrev:

Det er ganske mye tid. Spar det høyeste stressnivået til du virkelig har dårlig tid.

Flytting er jo ganske stressende. Men heldigvis er det mye man kan planlegge. Her er en sjekkliste (jeg sier ikke at du skal bruke penger på dette, men se om det er noe du har glemt): https://www.flytteportalen.no/

Enig med deg. Takk for link. Jeg må stresse ned.  Jeg lever i bagasje nå. Venter bare på at andre som lovet å hjelpe med å flytte bort store tunge møbler skal hjelpe.  De har utsatt det. Og jeg håper på at de hjelper til snart. Ja flytting er stress. Men jeg skal ta rådet ditt og vente med å stresse inntil jeg virkelig må.  :). 

Anonymkode: 7fd21...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har pakket det meste klart. Venter bare på å få hjelp til å få det fraktet bort. Mye møbler som skal kastes. Gammelt og slitt. Mulig jeg er noe utålmodig men er vant til at jeg ofte ikke får hjelp tidsnok. Jeg har en tidsfrist på å få alt bort. Alt skal vaskes ned osv. Men det er ennå 14 dager igjen til jeg skal gi fra meg leiligheten. 

Kjenner du på stress i en slik situasjon? Jeg har funnet ut at jeg får bare roe ned og håpe jeg får gjort alt rent og i orden tidsnok. 

Anonymkode: 7fd21...456

Kan ikke kjæresten din spørre om kollektivet kan hjelpe til litt? Kanskje noen der disponerer en stor bil eller tilhenger? Noen der må vel ha bil med hengerfeste og det koster ikke all verden å leie en tilhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, Lillemus skrev:

Kan ikke kjæresten din spørre om kollektivet kan hjelpe til litt? Kanskje noen der disponerer en stor bil eller tilhenger? Noen der må vel ha bil med hengerfeste og det koster ikke all verden å leie en tilhenger.

Jeg purret på han. Han er ganske då fraværende for tiden. Ser han knappt. Men purret på han slik at jeg får bort litt. Har så mye som skal kastes stående. Gamle møbler osv. Og det er godt å få det bort fort slik at jeg får god tid på meg. Det skal bo noen nye der allerede dagen etter at jeg er flyttet.  Men jeg får prøve å senke skuldrene og være mer tålmodig,  :)

Anonymkode: 7fd21...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...