Gå til innhold

Jeg har så dårlig selvtillit at livslysten forvinner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har allerede oppsøkt hjelp og har brukt 1 år hos dps. Må virkelig si det tar lang tid, 1 time samtale annenhver uke! Nå har jeg endelig fått time om 3 mnd for utredning. 
Selvtilliten min har alltid vært på bunn, og jeg har trodd dette var slik man vokste av seg, men jeg har stagnert på det lave og det blir verre med alderen. Fordi med alderen forventer folk mer. ALT jeg gjør, blir litt for "lavstatus" føler jeg. 
Jeg har det også med å analysere hvordan jeg skal bli god nok for den ene jeg liker, IKKE fordi vedkommende behandler meg dårlig, men jeg føler meg truet fordi jeg selv føler meg så lavstilt. 
Jeg har ingen interesser som gjør at jeg er en bra kandidat for det meste, og jeg takler stress svært dårlig så hva er alternativet? :( jeg har ikke lyst å bli uføre , for det kommer til å bli kjedelig å si til folk.

I de jobbene jeg har hatt er det ikke gøy å bli voksen, for de norske som kommer der er studenter ved siden av, er der bare i sesong, og har fremtidsplaner. Ellers er det de som nærmer seg pensjonsalder, og de på min alder og rundt er innvandrere. Jeg er IKKE rasist. 
Men jeg føler veldig på at jeg som norsk blir alene, for de andre norske har høyere stillinger. Så derfor føler jeg også på en måte at utlenidgene dømmer meg, "ei norsk dame! som jobber her?" . Ja, det blir slik. 

Jeg har ikke opplevd å ha noen kjæreste, jeg er ikke i nærheten av å eie noe som helst. Jeg har norges mest sannsynlig laveste lønn.
Jeg blir avvist i det som jeg drømmer om, mens andre livnærer seg på det. Men andre har karriereblodet i seg. 

Jeg føler meg så grusomt mindreverdig. Er helt syk etter å få en flørt. Det er så rart, det er 2 år siden snart at jeg hadde en hefitg flørt men jeg følte meg så mindreverdig at jeg ikke ble kjent med han. Føler meg for truet av de andre kolloegene hans som er sterkere enn meg på alle måter. og at han skal bli flau over meg.

 

Anonymkode: efba3...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmmmmmm......

Anonymkode: 8d1b2...48f

hva faen

Anonymkode: efba3...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede oppsøkt hjelp og har brukt 1 år hos dps. Må virkelig si det tar lang tid, 1 time samtale annenhver uke! Nå har jeg endelig fått time om 3 mnd for utredning. 
Selvtilliten min har alltid vært på bunn, og jeg har trodd dette var slik man vokste av seg, men jeg har stagnert på det lave og det blir verre med alderen. Fordi med alderen forventer folk mer. ALT jeg gjør, blir litt for "lavstatus" føler jeg. 
Jeg har det også med å analysere hvordan jeg skal bli god nok for den ene jeg liker, IKKE fordi vedkommende behandler meg dårlig, men jeg føler meg truet fordi jeg selv føler meg så lavstilt. 
Jeg har ingen interesser som gjør at jeg er en bra kandidat for det meste, og jeg takler stress svært dårlig så hva er alternativet? :( jeg har ikke lyst å bli uføre , for det kommer til å bli kjedelig å si til folk.

I de jobbene jeg har hatt er det ikke gøy å bli voksen, for de norske som kommer der er studenter ved siden av, er der bare i sesong, og har fremtidsplaner. Ellers er det de som nærmer seg pensjonsalder, og de på min alder og rundt er innvandrere. Jeg er IKKE rasist. 
Men jeg føler veldig på at jeg som norsk blir alene, for de andre norske har høyere stillinger. Så derfor føler jeg også på en måte at utlenidgene dømmer meg, "ei norsk dame! som jobber her?" . Ja, det blir slik. 

Jeg har ikke opplevd å ha noen kjæreste, jeg er ikke i nærheten av å eie noe som helst. Jeg har norges mest sannsynlig laveste lønn.

Hva tjener du da?

Anonymkode: b11db...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva tjener du da?

Anonymkode: b11db...a7f

akkurat nå? 0. 
Ikke spør hvorfor, det er en litt lenger historie. men det er ikke bare min skyld.

Anonymkode: efba3...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...