Gå til innhold

Trøblete mage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en stillesittende jobb. Hver dag på slutten av arbeidsdagen og resten av kvelden plages jeg av mye luft, uggen følelse i magen og svært mye fjerting. Når jeg er borte fra jobb og i mer aktivt forsvinner problemene nesten fullstendig. Kan inaktive skape disse plagene? Det er lite jeg kan endre på jobb da jeg jobber med økonomi og sitter foran en PC hele dagen.

Anonymkode: 9d19b...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.5.2019 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Jeg har en stillesittende jobb. Hver dag på slutten av arbeidsdagen og resten av kvelden plages jeg av mye luft, uggen følelse i magen og svært mye fjerting. Når jeg er borte fra jobb og i mer aktivt forsvinner problemene nesten fullstendig. Kan inaktive skape disse plagene? Det er lite jeg kan endre på jobb da jeg jobber med økonomi og sitter foran en PC hele dagen.

Anonymkode: 9d19b...a60

Aktivitet holder tarmen i gang så mye stillesitting er ikke bra for fordøyelsen nei. Men om du har mye luft i magen kan det være kosten, spiser du mye sukkerfri pastiller eller andre ting med kunstig søtning så kan du ha svaret der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...