Gå til innhold

Redde naturen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes man raserer hele samfunnet i sin iver etter å redde naturen. Er det ikke " bare" å drive økologisk.? Er det ikke " bare" å bygge ut gode kollektive system?Hvorfor vil ikke det være nok?

Kjør debatt..

Anonymkode: 77851...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror også det. Alt er opp til en selv i livet hvordan liv man vil ha dog.

Anonymkode: 77851...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk er ofte så forskjellig synes jeg i bransjen natur og miljø som i så mange bransjer i dag har jeg inntrykk av. Så mange er bare ute etter "å melke et marked "føler jeg. I tidligere tider var det unntakene.Jeg opplever det som en skummel utvikling helt uten mål og mening og uten demokratisk kontroll og med mange menneskelige tragedier i kjølevannet. Det er som i politikken. Bare de fine valgplakatene ligger å slenger utenfor pølsekioskene senhøsten og alle de fagre løfter er glemt mens folk flest står med lua i handa. Jeg er veldig urolig for utviklingen som jeg opplever den. Hva tror andre.???

Anonymkode: 77851...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man oppfordrer jo mye til bilismen og jeg ser og har opplevet selv at alt er ikke så lett alt sammen når man ikke kjører bil. Nå er vistnok de nye bilene så miljøvennlige men er vel indirekte et valg bort fra kollektiv satsing? Jeg synes selv at menneskers frihet ikke må begrenses unødvendig, men det er ikke alltid lett å følge de politiske resonnementer som kommer frem i media og programmer synes jeg. Jeg forstår også at forskningsarbeider og tungtveiende rapporter eksisterer men her er mye som virker uklart synes jeg. 

Hva synes dere? Har dere selv bil eller kanskje fler?

Anonymkode: 77851...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt koster i dag å utdanne mennesker men er her ikke mye som bør gjøres på utdanningssiden? Uten å glemme også den pedagogiske biten.

Anonymkode: 77851...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Beklager om dette er mindre populære tanker men alt tar ofte bare  mere tid når man blir eldre og ikke kjører bil tror jeg.

Anonymkode: 77851...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...