Gå til innhold

Epidemisk psykose


Villanda

Anbefalte innlegg

Trigger warning: Nå skal jeg kanskje banne i kirken.

Inspirert av tråden om psykotiske forfattere.  Hvordan kan det ha seg at flere, minst 12,  personer på samme sted samtidig ser ting og handlinger som ikke finnes,  og samtidig har en rekke vrangforestillinger. Som har ganske så like hallusinasjoner og vrangforestillinger? En slags masseepsykose. Og endatil får sine absurde ideer publisert,  og greier få flere lesere til å tro at det er sant? 

Veldi rart, men etter min mening likevel mer sannsynlig enn at deres syn og teorier er virkelige. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har med ønske om tilhørighet til noe utover seg selv å gjøre tror jeg og banditter som utnytter ofte unge mennesker som ikke har noen økonomiske garantier i dåpsgave og som kanskje tror at dette er også deres fremtid.

Anonymkode: 94e54...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...