Gjest franklyscarlet Skrevet 15. mai 2019 Skrevet 15. mai 2019 Hei😊 Når jeg er manisk kan jeg få litt rare bevegelser i kroppen. Lurer på om det er vanlig, og om noen som jobber/har jobba i psykiatrien, eller andre med bipolar lidelse kjenner igjen dette? Typisk er sprelling og risting i beina, men det rareste er at armene og hendene kan få litt ukontrollerbare spesielle bevegelser. Litt sånn som indiske damer gjør i blant når de danser (tror jeg), bare fortere og voldsommere. Håndleddene går liksom rundt og rundt, og jeg gjør det ikke med vilje. Det kan se ganske rart ut, og det er fler som kommenterer det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 Skrevet 15. mai 2019 Nei, da https://www.medicalnewstoday.com/articles/319711.php Anonymkode: 3087b...ace 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 15. mai 2019 Skrevet 15. mai 2019 Jeg var manisk og tvangsinnlagt og ble spurt om jeg gjorde det med vilje (ristet på beina), jeg ble så sint at jeg sparket i stolen og har vondt i tåa enda, 7 mnd etterpå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 Skrevet 15. mai 2019 Jeg gnager på leppa,har måtte operere for å fikse det en gang.Nå tar jeg meg stadig i å gjøre det og prøver å la være, men begynner igjen etter en stund, automatisk. Prøver å passe på så det ikke blir så ille at jeg må opereres igjen. Anonymkode: 04ee2...79d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 Skrevet 15. mai 2019 14 timer siden, franklyscarlet skrev: Hei😊 Når jeg er manisk kan jeg få litt rare bevegelser i kroppen. Lurer på om det er vanlig, og om noen som jobber/har jobba i psykiatrien, eller andre med bipolar lidelse kjenner igjen dette? Typisk er sprelling og risting i beina, men det rareste er at armene og hendene kan få litt ukontrollerbare spesielle bevegelser. Litt sånn som indiske damer gjør i blant når de danser (tror jeg), bare fortere og voldsommere. Håndleddene går liksom rundt og rundt, og jeg gjør det ikke med vilje. Det kan se ganske rart ut, og det er fler som kommenterer det. Manerismer? Sees ofte hos de med autisme Anonymkode: 22095...8a9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 Skrevet 19. mai 2019 På 16.5.2019 den 1.08, AnonymBruker skrev: Manerismer? Sees ofte hos de med autisme Anonymkode: 22095...8a9 Jaaaaa trodde faktisk at jeg var den eneste! 😂jeg sitter aldri i ro. Rister på bena og vifter med henden🦑 Slitsomt for folk, men jeg tenker ikke over det. Jeg driter bare oppi det. Har mange andre ting å tenke på Anonymkode: 44823...11e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.